Przyszłość monitoringu mediów

Monitoring mediów: nowe wyzwania technologiczne

Monitorowanie mediów z roku na rok staje się coraz bardziej popularnym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Wszelkiego rodzaju organizacje i korporacje walczą z plagą dezinformacji, która niestety w obecnych czasach jest motorem napędowym fali, która niesie ze sobą ogrom negatywnych opinii, kompletnie nie bazujących na faktach. Dokładna analiza wszelkich publikacji, komentarzy i wzmianek pojawiających się w cyberprzestrzeni wymaga dużego wysiłku i jest niezwykle czasochłonna. Nowinki techniczne powodują to, iż pojawia się nadzieja na równą walkę, a co najważniejsze na pokonanie w niej armii uformowanej z fake newsów. Wszelkie dane zebrane z cyberprzestrzeni są podstawą do stworzenia właściwej strategii marketingowej. Głęboki wgląd w big data wpływa na optymalizację sprzedaży i na poprawę relacji z klientami.

Czytaj dalej Monitoring mediów: nowe wyzwania technologiczne »
Monitoring pozycji

Jak monitorować widoczność strony w Google? Wskaźniki i narzędzia SEO.

Czy wiesz, że monitorowanie widoczności strony internetowej w Google daje możliwość racjonalnego wyciągania wniosków z tego, jak skuteczne są działania mające na celu pozycjonowanie strony? Dzięki temu specjaliści SEO czy właściciele witryn mogą na bieżąco obserwować, jakie zachodzą zmiany w zakresie widoczności strony oraz pozycji poszczególnych fraz, w odniesieniu do prowadzonych działań. Monitorowanie pozwala zatem zadbać o widoczność strony, a tym samym pomaga wyprzedzić konkurencję. Co więcej – wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania to często jeden z pierwszych efektów, które można zaobserwować, jeśli tylko działania SEO zostały zaplanowane właściwie, ale i najważniejszy cel tych działań.

Czytaj dalej Jak monitorować widoczność strony w Google? Wskaźniki i narzędzia SEO. »

Webinar Newspoint: Monitoring mediów w marketingu i PR – szybki start.

Zapraszamy na webinar Newspoint, w którym Aleksandra Chojnacka, nasza Customer Service Specialist, pokaże, jak rozpocząć przygodę z monitoringiem mediów. Webinar dla marketerów i działów PR o podstawowych funkcjonalnościach narzędzi do monitorowania mediów. Zaczynamy w czwartek 25 czerwca o 12:00.

Zapisz się na webinar

Agenda webinaru:

->Sposoby wykorzystania monitoringu mediów w marketingu i PR.
->Konfiguracja i dobór fraz kluczowych.
->Praktyczne wykorzystanie funkcji Panelu Newspoint.

Zostań w domu i posłuchaj. Wymagana jest rejestracja.

Słyszymy się w czwartek, 25 czerwca 2020, 12:00. Zapraszamy.

Konferencja EKF Online

Konferencja EKF Online

Nowa rzeczywistość – nowa forma EKF – 15-17 czerwca 2020. Zostaliśmy partnerem medialnym tego wydarzenia.

Ostatnie miesiące były wyjątkowym czasem próby dla nas wszystkich – zarówno dla polskich banków, przedsiębiorstw, pracodawców, jak i pracowników. W tym trudnym okresie dla polskiej gospodarki dyskusja o powinności instytucji finansowych jest jeszcze bardziej istotna niż wcześniej, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości postanowiliśmy zorganizować EKF Online – pierwszą konferencję EKF przeprowadzoną w całości w sieci!

Czytaj dalej Konferencja EKF Online »
Konferencja SWITCH w komunikacji

#SWITCH w komunikacji

Jeszcze parę tygodniu temu nikt nie spodziewał się, że rok 2020 będzie tak wyjątkowy dla szefów marketingu i PR. Nowa rzeczywistość sprawiła, że rewolucja w komunikacji, którą obserwujemy od kilku lat, przybrała wyjątkowo na sile. Pierwsze przypadki zakażenia koronawirusem, błyskawiczne zamrożenie gospodarki, przyspieszony kurs pracy zdalnej czy home entertainment – każdy z tych etapów wywoływał różne reakcje społeczne i wymagał błyskawicznych działań ze strony firm i instytucji. Z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty.

Jaki obraz wyłania się z tych zmian? Czego nauczył nas czas pandemii? Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach? Już 4 czerwca br. eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online „#SWITCH w komunikacji”, organizowanej przez agencję d*fusion communication.

Czytaj dalej #SWITCH w komunikacji »
eTradeShow 2020

e-TRADE SHOW- 3. edycja targów branży ecommerce 10 września 2020

Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym. Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla bezpieczeństwa odwiedzających. Newspoint objął patronatem tegoroczną edycję i przygotuje foto relację z targów.

Czytaj dalej e-TRADE SHOW- 3. edycja targów branży ecommerce 10 września 2020 »
Światowy raport na temat PR 2020

Światowy raport ICCO na temat PR w 2020

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny i wyraźny głos w temacie public relations i w branży komunikacji. Raport ICCO Świat PR jest najświeższą analizą stanu branży PR w 2020 roku. Opierając się na odpowiedziach 3000 szefów agencji działających w 41 stowarzyszeniach ICCO, raport ten zawiera nie tylko dane globalne, ale także regionalne. Zapewnia liderom agencji wgląd, którego potrzebują, aby prowadzić swoją działalność, a ich stowarzyszeniom spojrzenie na usługi, które powinni świadczyć dla swoich klientów.

Czytaj dalej Światowy raport ICCO na temat PR w 2020 »
Jak dobrze poprowadzona komunikacja przedsiębiorstwa zwiększa i usprawnia skuteczną sprzedaż

Webinar: Jak komunikacja firmy pomoże Ci zwiększyć sprzedaż w najbliższym kwartale?

Zapraszamy na kolejny webinar. Tym razem wystąpi nasz gość – Anita Kijanka – Managing Director z Come Creations Group i opowie o wpływie komunikacji na sprzedaż. Usłyszymy, jak dobrze poprowadzona komunikacja przedsiębiorstwa zwiększa i usprawnia skuteczną sprzedaż. Zaczynamy w czwartek 21 maja o 12:00.

Czytaj dalej Webinar: Jak komunikacja firmy pomoże Ci zwiększyć sprzedaż w najbliższym kwartale? »