Najczęściej opisywane wydarzenia kulturalne lata 2008

Wspólny raport NewsPoint i info-PR to zestawienie liczby publikacji na temat dwudziestu dwóch wybranych wydarzeń kulturalnych w mediach internetowych w ciągu minionych wakacji. Do analizy wyselekcjonowano dwadzieścia dwie imprezy – zarówno festiwale filmowe i sztuki czy festiwale muzyki popularnej oraz tej adresowanej do węższego segmentu odbiorców. Czytaj dalej Najczęściej opisywane wydarzenia kulturalne lata 2008 »

Prezesi banków w mediach internetowych – raport Bankier.pl i NewsPoint

NewsPoint wraz z portalem finansowym Bankier.pl przygotował raport dotyczący wizerunku wybranych prezesów banków w mediach internetowych. Analiza ilościowa objęła artykuły, które pojawiły się w okresie 1 sierpnia 2007 – 31 lipca 2008. Do analizy wybrano 18 prezesów najbardziej znanych polskich banków. Najczęściej wymienianym w tym czasie prezesem był Jan Krzysztof Bielecki, szef Pekao SA.
Czytaj dalej Prezesi banków w mediach internetowych – raport Bankier.pl i NewsPoint »

Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR – szkolenie ePR

W cyklu szkoleń zorganizowanych przez ePR pod hasłem „PR bez słodzenia”, któremu patronuje NewsPoint, 5 września 2008 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie „Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR”. Poprowadzą je Beata Stefaniuk, doktorantka PAN i praktyk PR, oraz Bogumiła Rybak, pracownik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Czytaj dalej Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR – szkolenie ePR »

Polskie media online przejęte losem Gruzji

NewsPoint przygotował raport na temat liczby publikacji na temat Gruzji i Kaukazu w mediach online od 4 do 13 sierpnia. Podsumowanie objęło 1700 polskich i 9000 zagranicznych serwisów internetowych, z których wybrano wiadomości w języku angielskim. Z analizy wynika, że w ciągu ostatnich kilku dni polskie media poświęcały konfliktowi rosyjsko-gruzińskiemu proporcjonalnie znacznie więcej uwagi niż media obcojęzyczne. Czytaj dalej Polskie media online przejęte losem Gruzji »

Agencje PR w internecie – raport NewsPoint

NewsPoint przygotował kolejny już raport na temat wizerunku agencji public relations w internecie. W rankingu uwzględniono 31 znanych i najczęściej wymienianych w mediach online agencji PR działających na polskim rynku. Analiza ilościowa objęła publikacje ukazujące się w portalach i serwisach internetowych w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. Pierwsze 5 miejsc w rankingu przypadło kolejno agencjom: ComPress (284 publikacje), OnBoard PR (249), Euro RSCG Sensors (211), Edelman (207) i Ciszewski PR (206).

Czytaj dalej Agencje PR w internecie – raport NewsPoint »