Słowa „It’s the economy, stupid” wiecznie żywe – podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPoint

Po zakończonej kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, specjaliści NewsPoint postanowili przyjrzeć się publikacjom na temat dwóch najważniejszych kandydatów w polskich serwisach internetowych. Analiza obejmuje okres od 4 maja do 4 października 2008 r. Z raportu wynika, że polskie media online, podobnie jak amerykańskie, prawie przez cały czas trwania kampanii chętniej pisały o kandydacie, który ostatecznie został wybrany przez Amerykanów. Pod sam koniec kampania została zdominowana przez tematykę ekonomiczną.
Czytaj dalej Słowa „It’s the economy, stupid” wiecznie żywe – podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPoint »

Podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPoint

Po zakończonej kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, specjaliści NewsPoint postanowili przyjrzeć się publikacjom na temat kandydatów w polskich serwisach internetowych. Analiza obejmuje okres od 4 maja do 4 października 2008 r. Z raportu wynika, że polskie media online, podobnie jak amerykańskie, prawie przez cały czas trwania kampanii chętniej pisały o kandydacie, który ostatecznie został wybrany przez Amerykanów. Pod sam koniec kampania została zdominowana przez tematykę ekonomiczną.

Czytaj dalej Podsumowanie kampanii w USA okiem NewsPoint »

Wydawcy gier planszowych w internecie – raport

Kolejny raport, opracowany przez NewsPoint wspólnie z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięcznikiem Branża Dziecięca dotyczy komunikacji marketingowej online wybranych wydawców gier planszowych. W raporcie „Wydawcy gier planszowych w Internecie” uwzględniono materiały publikowane w przeciągu ostatnich 12 miesięcy. Specjaliści z NewsPoint przeprowadzili analizę jakościową i ilościową publikacji na temat wybranych 17 firm działających na polskim rynku: Alexander, Domino, Egmont, Galakta, Granna, Kuźnia Gier, Hasbro, Lacerta, Lizardy, Mattel, Ravensburger, Rebel, Taktyka i Strategia, Trefl, Wolf-Fang, Portal, Styks. Czytaj dalej Wydawcy gier planszowych w internecie – raport »

Never Ending Friending – seminarium Rewolucja w Komunikacji

Agencja komunikacji interaktywnej Hypermedia (Isobar), przeprowadziła na przełomie sierpnia i września 2008 roku polską edycję badania o nazwie „Never Ending Friending”. Badanie zostało zrealizowane na wybranych polskich serwisach społecznościowych przy współpracy agencji badawczych Synovate oraz Gemius SA.

Czytaj dalej Never Ending Friending – seminarium Rewolucja w Komunikacji »

Najczęściej opisywane wydarzenia kulturalne lata 2008

Wspólny raport NewsPoint i info-PR to zestawienie liczby publikacji na temat dwudziestu dwóch wybranych wydarzeń kulturalnych w mediach internetowych w ciągu minionych wakacji. Do analizy wyselekcjonowano dwadzieścia dwie imprezy – zarówno festiwale filmowe i sztuki czy festiwale muzyki popularnej oraz tej adresowanej do węższego segmentu odbiorców. Czytaj dalej Najczęściej opisywane wydarzenia kulturalne lata 2008 »

Prezesi banków w mediach internetowych – raport Bankier.pl i NewsPoint

NewsPoint wraz z portalem finansowym Bankier.pl przygotował raport dotyczący wizerunku wybranych prezesów banków w mediach internetowych. Analiza ilościowa objęła artykuły, które pojawiły się w okresie 1 sierpnia 2007 – 31 lipca 2008. Do analizy wybrano 18 prezesów najbardziej znanych polskich banków. Najczęściej wymienianym w tym czasie prezesem był Jan Krzysztof Bielecki, szef Pekao SA.
Czytaj dalej Prezesi banków w mediach internetowych – raport Bankier.pl i NewsPoint »

Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR – szkolenie ePR

W cyklu szkoleń zorganizowanych przez ePR pod hasłem „PR bez słodzenia”, któremu patronuje NewsPoint, 5 września 2008 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie „Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR”. Poprowadzą je Beata Stefaniuk, doktorantka PAN i praktyk PR, oraz Bogumiła Rybak, pracownik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Czytaj dalej Zarządzanie sytuacją kryzysową w ujęciu PR – szkolenie ePR »

Polskie media online przejęte losem Gruzji

NewsPoint przygotował raport na temat liczby publikacji na temat Gruzji i Kaukazu w mediach online od 4 do 13 sierpnia. Podsumowanie objęło 1700 polskich i 9000 zagranicznych serwisów internetowych, z których wybrano wiadomości w języku angielskim. Z analizy wynika, że w ciągu ostatnich kilku dni polskie media poświęcały konfliktowi rosyjsko-gruzińskiemu proporcjonalnie znacznie więcej uwagi niż media obcojęzyczne. Czytaj dalej Polskie media online przejęte losem Gruzji »