Konferencja o marketingu szeptanym

Czy marketing szeptany „made in Poland” oznacza to samo co WOMM (Word Of Mouth Marketing) w światowym wydaniu? Dlaczego idee marketingu szeptanego są często sprowadzane do pisania na forach pod fałszywymi nickami? Dlaczego tak niewiele podmiotów nie przyznaje się do stosowania szeptania w swoich kampaniach? Jak marketing szeptany postrzega branża PR i branża reklamowa? Czy opracowywany właśnie kodeks etyczny jest w stanie poprawić sytuacje? Jaka jest różnica między szeptaniem a szemraniem i dlaczego jest tyle fałszywych komentarzy na forach i blogach skoro nikt do stosowania nieetycznych metod się nie przyznaje? Czym tak naprawdę zajmuje się pracownik ePR oraz co to jest „baza szeptaczy”?  To tylko część problemów i pytań jakie zostaną postawione na „Takiej konferencji rze muwie WOMM” w Warszawie 27 marca 2009.

Czytaj dalej Konferencja o marketingu szeptanym »

Wyszukiwanie inteligentne NewsPoint ułatwia pracę specjalistom PR

System monitoringu Internetu NewsPoint został wzbogacony o nową wersję usługi Wyszukiwania Inteligentnego. Funkcja Wyszukiwania Inteligentnego pozwala na precyzyjny monitoring oraz raportowanie efektów działań PR w internecie. System NewsPoint to jedyne w Polsce rozwiązanie do monitoringu internetu, które posiada taką funkcjonalność.
Czytaj dalej Wyszukiwanie inteligentne NewsPoint ułatwia pracę specjalistom PR »

Monitoring komunikacji w Internecie

Kiedy Internauta poszukuje informacji nt. firmy, wpisując zapytanie do tradycyjnej wyszukiwarki internetowej, 26% wyników otrzymanych na pierwszej stronie wyszukiwania stanowią treści generowane przez konsumentów niezwiązanych służbowo z przedmiotem wyszukiwania. Taką informację podaje raport Jupiter Research, prezentowany na konferencji Search Engine Strategies w ubiegłym roku w Nowym Yorku.
Czytaj dalej Monitoring komunikacji w Internecie »

Promocja największych polskich miast w styczniu – raport NewsPoint i info-PR

Wspólny raport NewsPoint i info-PR dotyczy artykułów na temat promocji miast wojewódzkich, które ukazały się w styczniu b.r. w mediach internetowych. Raport obejmuje publikacje na temat 18 miast (stolic województw siedzib władz wojewódzkich) i dotyczy artykułów publikowanych w internecie w dniach 1-31 stycznia. Czytaj dalej Promocja największych polskich miast w styczniu – raport NewsPoint i info-PR »

Edukacja finansowa – moda czy konieczność?

W trakcie pogłębiającego się kryzysu gospodarczego, którego skutki są odczuwalne zarówno w Polsce, jak i na świecie, warto zastanowić się jaki wpływ na świadomość finansową Polaków mają aktualne wydarzenia. 18 lutego w siedzibie Agory  w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”, którego tematem będzie: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansować Polaków?”.

Czytaj dalej Edukacja finansowa – moda czy konieczność? »

Kobieta, internet, praca – szkolenie e-PR

Drugie ze szkoleń organizowanych przez vortal e-PR w lipcu b.r. pod patronatem NewsPoint, „Kobieta – internet – praca”, jest przeznaczone dla pań. Będzie poświęcone takim zagadnieniom, jak: internet jako narzędzie planowania kariery kobiety, zainteresowania kobiet a internet, równowaga pomiędzy pracą a życiem osobistym, zarządzanie czasem, świadoma i asertywna komunikacja czy sposoby na radzenie sobie z codziennym stresem.

Czytaj dalej Kobieta, internet, praca – szkolenie e-PR »