Do grona Ambasadorów Marki Newspoint dołączył Maciej „Troyann” Trojanowicz

Maciej Trojanowicz, niegdyś dziennikarz, obecnie bloger i buzz marketing manager. Zakręcony w temacie technologii i Internetu. Kocha społeczności, zarówno te online, jak i offline. Wiecznie zabiegany, ma zbyt wiele pasji i za mało czasu. Blog to najlepsze co mu się przydarzyło w ostatnim czasie.

Czytaj dalej Do grona Ambasadorów Marki Newspoint dołączył Maciej „Troyann” Trojanowicz »

Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi

Z dumą ogłaszamy, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Herosi – działającą od 2009 roku organizacją pożytku publicznego, której głównym celem jest szeroko rozumiana pomoc, w szczególności dzieciom. Działania organizacji skupiają się przede wszystkim na pozyskaniu funduszy na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów onkologicznych. Obecnie Fundacja zbiera środki na wyposażenie nowopowstającej sali operacyjnej dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Koszt tego przedsięwzięcia to około 1,5 miliona złotych.

Czytaj dalej Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi »

TNS Polska uruchamia platformę www.tnsconsumerindex.pl

Instytut badawczy TNS Polska udostępnia platformę informacyjną www.tnsconsumerindex.pl, na której znajdziecie informacje o kondycji polskiego konsumenta oraz opinie o stanie polskiej gospodarki i gospodarstw domowych, uzupełnione o dane makroekonomiczne, analizę sytuacji nastrojów gospodarczych w mediach i komentarz ekspercki.

Czytaj dalej TNS Polska uruchamia platformę www.tnsconsumerindex.pl »

50% internautów czyta blogi – „Raport Blogerzy w Polsce 2013”

Połowa użytkowników internetu zagląda na blogi przynajmniej raz w miesiącu, a jedna trzecia czytelników blogów sugeruje się opiniami blogerów dokonując zakupów – tak wynika z badania “Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość – wizerunek – znaczenie” autorstwa Tomasza Barana z Ariadna i Anny Miotk z Newspoint.  Zdaniem autorów badania, właśnie ze względu na ten rezultat polska blogosfera zasługuje na pełną uwagę marketerów.

Czytaj dalej 50% internautów czyta blogi – „Raport Blogerzy w Polsce 2013” »

Adrian Wawrzyczek, Social Media Strategist z Jero Lenssinck, recenzuje Newspoint!

„Newspoint już przed wprowadzonymi w marcu br. zmianami należał do liderów polskiego rynku narzędzi analitycznych. Nowe funkcje czynią z niego jeszcze bardziej wartościową broń w rękach marketerów i specjalistów od social media. Dashboard umożliwia łatwe przygotowywanie raportów porównawczych, a ich wizualny charakter to duże ułatwienie dla początkujących użytkowników.

Czytaj dalej Adrian Wawrzyczek, Social Media Strategist z Jero Lenssinck, recenzuje Newspoint! »