Rynek monitoringu i analizy social media 2013 – raport

Ukazał się już raport dotyczący rynku analizy i monitoringu social media. Raport powstał z inicjatywy firm IRCenter i Sentione, pod patronatem Brief.pl. Badanie wykonano w październiku 2013 roku wśród 241 osób zawodowo zajmujących się mediami społecznościowymi – przedstawicieli agencji interaktywnych, marketingowych, social mediowych i PR, agencji badawczych, domów mediowych i klientów końcowych. Jak podkreślają autorzy raportu, nie jest to reprezentatywne badanie ilościowe, tylko złożona sonda wśród użytkowników tych narzędzi.

Czytaj dalej Rynek monitoringu i analizy social media 2013 – raport »

Rynek monitoringu i analizy social media 2013 – spotkanie

Przedstawiciele najważniejszych graczy w branży monitoringu i analizy social media spotkają się, aby porozmawiać o wyzwaniach i problemach tego rynku, a także o dostępnych narzędziach. Newspoint będą reprezentować Robert Stalmach i Anna Miotk. Zostaną również przedstawione wyniki badania przeprowadzonego przez IRCenter i Sentione.

Czytaj dalej Rynek monitoringu i analizy social media 2013 – spotkanie »

Kolejne zmiany w panelu Newspoint

Prace nad zastąpieniem Monitora nowym panelem są już na ukończeniu. Właśnie wdrożyliśmy nowy system kont. Oznacza to, że użytkownicy, którzy korzystali z Monitora, po zalogowaniu zostaną poproszeni o zmianę hasła i podanie e-maila kontaktowego. Po migracji konta, wszystkie ustawienia, w tym profile zapytań widoczne w Monitorze oraz nowym panelu, stają się niezależne od siebie.

Czytaj dalej Kolejne zmiany w panelu Newspoint »

Rewolucja w Komunikacji: Mobile thirst

Jako patron cyklu seminariów “Rewolucja w Komunikacji” organizowanych przez Agorę, mamy przyjemność zaprosić na 15. z kolei seminarium. Nosi ono tytuł “Mobile thirst” i będzie poświęcone rynkowi mobilnemu, który obecnie jest największą platformą dystrybucyjną na świecie. Seminarium odbędzie się we czwartek, 14 listopada, w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane najnowsze badania dotyczące rynku mobile i jego odbiorców, profil mobilnych użytkowników oraz wskazówki, jak najlepiej się z nimi komunikować reklamowo. Poruszone zostaną też tematy dotyczące polityki reklamowej w aplikacjach, muzyki mobilnej, zakupów oraz wolnego rozwoju polskiego rynku reklam mobilnych.

Czytaj dalej Rewolucja w Komunikacji: Mobile thirst »