AMEC porządkuje wolną amerykankę w mierzeniu social media

„Jestem badaczem o dość wąskiej specjalizacji – specjalizuję się w analizie treści, w tym treści pochodzących z mediów społecznościowych. Robię to na zlecenie klientów, którzy chcą sprawdzić wizerunek swojej organizacji czy marki w tych mediach, a czasem porównać się z konkurencją.” – pisze dr Anna Miotk, dyrektor badań i rozwoju produktu Newspoint w artykule dla serwisu NowyMarketing.pl. Lektura obowiązkowa dla wszystkich fanów mediów społecznościowych.

Czytaj dalej AMEC porządkuje wolną amerykankę w mierzeniu social media »

Do grona Ambasadorów Marki Newspoint dołączył Maciej „Troyann” Trojanowicz

Maciej Trojanowicz, niegdyś dziennikarz, obecnie bloger i buzz marketing manager. Zakręcony w temacie technologii i Internetu. Kocha społeczności, zarówno te online, jak i offline. Wiecznie zabiegany, ma zbyt wiele pasji i za mało czasu. Blog to najlepsze co mu się przydarzyło w ostatnim czasie.

Czytaj dalej Do grona Ambasadorów Marki Newspoint dołączył Maciej „Troyann” Trojanowicz »

Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi

Z dumą ogłaszamy, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Herosi – działającą od 2009 roku organizacją pożytku publicznego, której głównym celem jest szeroko rozumiana pomoc, w szczególności dzieciom. Działania organizacji skupiają się przede wszystkim na pozyskaniu funduszy na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów onkologicznych. Obecnie Fundacja zbiera środki na wyposażenie nowopowstającej sali operacyjnej dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Koszt tego przedsięwzięcia to około 1,5 miliona złotych.

Czytaj dalej Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi »

TNS Polska uruchamia platformę www.tnsconsumerindex.pl

Instytut badawczy TNS Polska udostępnia platformę informacyjną www.tnsconsumerindex.pl, na której znajdziecie informacje o kondycji polskiego konsumenta oraz opinie o stanie polskiej gospodarki i gospodarstw domowych, uzupełnione o dane makroekonomiczne, analizę sytuacji nastrojów gospodarczych w mediach i komentarz ekspercki.

Czytaj dalej TNS Polska uruchamia platformę www.tnsconsumerindex.pl »