eTradeShow już 15 września

31 sierpnia 2021, Robert Sadowski

eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy w branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego. Newspoint został partnerem targów.

Już 68,8% Polaków deklaruje, że kupuje w sieci. Ostatnie wydarzenia przyczyniły się do ogromnego wzrostu w segmencie eCommerce. 

W programie tej edycji eTrade Show:

  • STREFA WYSTAWIENNICZA – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Naszym głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku internetowym.
  • BUSINESS MATCHING – dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych
  • Cztery sceny konferencyjne – praktycy biznesu, przedsiębiorcy i eksperci dzielą się swoją wiedzą o e-commerce
  • E- TRADE AWARDS – prestiżowy konkurs dla branży e-commerce

Na czterech scenach konferencyjnych pojawi się aż 34 prelegentów! Między innymi:

Rahim Blak – współzałożyciel ☰ edrone – pierwszego eCRM dla eCommerce, agencji social media click community oraz holdingu Sapiency, który koncentruje projekty oparte na technologii blockchain – Mosaico i Kanga Exchange.

Piotr „Liroy” Marzec – KingApp; polski raper, producent muzyczny, przedsiębiorca oraz polityk, od 2006 roku prowadzący firmę DEF Entertainment Sp. z o.o. Od 2016 roku zasiada w Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii

Maciej Sagal – KingApp; jest osobą nadzorującą projekty związane z wdrożeniami systemów i rozwiązań biznesowych IT.

Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon.

Piotr Piotuch – IdoSell; od 9 lat kieruje całością relacji IAI z klientami, opiekując się tysiącami sklepów. 

Radosław Tyszko – CENEO; W marcu 2020 objął funkcję Sales Departament Director Ceneo. Tyszko w e-commerce jest aktywny od ponad 15 lat.

Agnieszka Kapusta – Google; z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów.

Czwarta edycja odbędzie się 15 września 2021 na PGE Narodowym. Zapraszamy – też tam będziemy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...