Kubota Case Study

Case study Kubota – jak korzystać z monitoringu mediów

Kubota to kultowa marka produkująca klapki, które pokochały miliony Polaków. Olbrzymia popularność „Kubotów” sprawiła, że marka od ponad 25 lat gości na stopach naszych rodaków, a jednocześnie jest symbolem polskich lat 90. Po reaktywacji marki w 2018 roku przywrócono do oferty kultowe klapki Kubota Rzep. Dzięki monitoringowi mediów Newspoint marka wie, co się dzieje w internecie. Z dużą prędkością dziękuje za pochwały i gasi potencjalne pożary.

Newspoint to dla Kubota przede wszystkim narzędzie do monitorowania mediów oraz internetu – dzięki niemu wie, gdzie i jak, w jakim kontekście o marce mówią użytkownicy. To również źródło wiedzy o ekwiwalencie reklamowym uzyskanym w prasie drukowanej. Dzięki wdrożeniu Newspointa klienci z pewnością mogą wiedzieć więcej na temat marki dzięki zgrabnemu odpowiadaniu na pytania w krótkim czasie.

Cele marki przy korzystaniu z monitoringu mediów Newspoint:

  • cyfrowe słuchanie społeczności (social listening)
  • analiza działań i wyników marketingowych
  • reaktywacja i rozwój nowych produktów
  • analiza konkurencji
  • wzmocnienie sprzedaży
  • zwiększenie zaangażowania

Ulubioną funkcją Newspointa są zdecydowanie przejrzyste wykresy (Publikacje/Zasięg, AVE vs. Źródła, Zasięg vs. Źródła), duża intuicyjność narzędzi, przystępny UX oraz szybka pomoc w razie potrzeby.

Obsługa Newspointa to przede wszystkim zadanie odpowiedzialnej za PR, ale równie często odwiedza go specjalista ds. influencer marketingu. Chętnie zaglądają tam też dyrektor marketingu oraz dyrektor e-commerce. Niemal każdy w firmie ma dostęp do platformy. Z narzędzia przede wszystkim korzysta część zespołu marketingowego odpowiedzialna za PR. Kluczowe informacje, które pozyskujemy staramy się wykorzystywać w kolejnych akcjach, promocjach, wydarzeniach .

Więcej informacji, jak jeszcze Kubota korzysta z zalet monitoringu mediów, można znaleźć w specjalnie przygotowanym Case Study Kubota:

https://www.newspoint.pl/Newspoint-Case-Study-Kubota.pdf
https://www.newspoint.pl/Newspoint-Case-Study-Kubota-ENG.pdf

Załóż konto i monitoruj media

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *