II Kongres Made in Poland

31 maja 2021, Robert Sadowski

II Kongres Made in Poland to najważniejsze cyfrowe wydarzenie dla rozwoju polskiej gospodarki. Po ogromnym sukcesie jego pierwszej edycji, kolejna odsłona transmitowana będzie 01 – 02 lipca 2021 r. z siedziby Komisji Europejskiej w Berlinie.

Inicjatywa Made in Poland ma na celu promowanie tego, co polskie, tworząc przy tym nasz rodzimy patriotyzm do polskich produktów, usług oraz innowacji. Otwieramy drzwi nie tylko na polski rynek i polskich konsumentów, ale również na rynek zagraniczny. Promujemy dumę z polskiej jakości i doskonałości, kształtujemy świadomość konsumenta o doświadczeniu, prestiżu i wysokim standardzie Polski na arenie międzynarodowej.

W obliczu nowych wyzwań i szybko zmieniającej się rzeczywistości, kluczową kwestią staje się wspieranie podmiotów polskiej gospodarki i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Dzięki wymianie doświadczeń i połączeniu eksperckiej wiedzy trzech filarów gospodarki biznesu, administracji i nauki wypracowane zostaną możliwości, które otworzą nowe perspektywy rozwoju. Tworzymy idealną przestrzeń do rozmowy, współpracy i działania.

Grono blisko 30 000 uczestników będzie miało okazję wypowiedzieć się na temat kluczowych możliwości i rzucić nowe spojrzenie na kwestie gospodarcze. Partnerami poszczególnych paneli dyskusyjnych będą eksperci, którzy mają realny wpływ na funkcjonowanie danych sektorów gospodarki.

Nadchodzący Kongres Made in Poland to 5 paneli dyskusyjnych, w ramach których podejmowane będą najistotniejsze tematy związane z rozwojem ekonomicznym i społecznym: „Polska – kraj zielonej rewolucji”, „Nauka, biznes – siła polskich innowacji”, „Polish Success Story”, „Biznes bez granic”, „Rynek spożywczy w Polsce”. W ramach wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak kondycja gospodarcza producentów, wpływ programów rządowych na rozwój rodzimej gospodarki, rola firm rodzinnych, pozycja polskich producentów na arenie międzynarodowej czy wyzwania czekające polską gospodarkę.

Newspoint objął patronat medialny nad wydarzeniem. Organizator: Polska Agencja Przedsiębiorczości Współorganizator: Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Przedsiębiorczości

Adres strony internetowej wydarzenia:
www.kongresmip.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...