Forum IAB 2021

19 maja 2021, Robert Sadowski

Już w czerwcu po raz piętnasty spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska! Forum IAB 2021 to swoiste „must be” nie tylko dla osób z branży digital, ale także dla osób prowadzących i zarządzających firmami w Polsce! Konferencja odbędzie się 8-10 czerwca w wersji online. Newspoint patronuje wydarzeniu.

Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci przedstawią marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.

Forum IAB 2021 to:

  • wystąpienia blisko 70 uznanych ekspertów ze świata marketingu, biznesu, nauki;
  • 3 intensywne dni wypełnione bezkompromisowymi wystąpieniami;
  • najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce!

Dołącz już teraz i dowiedz się, jak działać w (post)covidowej rzeczywistości!

Wydarzenie odbywa się w formule online, a w ramach biletu OTRZYMUJESZ:

√  3 dni wypełnione ciekawymi i inspirującymi wystąpieniami

√  pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym

√  możliwość stworzenia spersonalizowanej agendy w kalendarzu na profilu użytkownika

√  możliwość oceny prelekcji online

√  wirtualne spotkania z uczestnikami konferencji

√  strefa stoisk partnerskich z możliwością organizacji spotkań z wystawcami

√  gwarancję bezpiecznego udziału w konferencji i brak dodatkowych kosztów związanych z dojazdem czy zakwaterowaniem

√  dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W agendzie Forum IAB 2021 między innymi: 

GOŚĆ SPECJALNY: Daniel Knapp, chief Economist w IAB Europe

„Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?
Anna Chehab i Agnieszka Parfienowicz, Mindshare Polska

#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.
Alicja Cybulska, Havas Media Group

Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!
Piotr Friedberg, VMLY&R Poland

Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?
Paweł Gala, Wavemaker

ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”
Jarosław Dejneka i Joanna Okła, MediaCom Warszawa

Sorry! The lifestyle you have ordered is currently out of stock.
Olga Korolec, Ringier Axel Springer

Marka 5.0. czyli jak człowiek i technologie budują przyszłość marketingu po pandemii.
Jacek Kotarbiński

Strategia omnichannel Electrolux w dobie pandemii. Jak połączyć dbałość o środowisko z efektywnością biznesową?
Zuzanna Strzałkowska, Justtag Group; Natalia Kostera, Electrolux

Internet twórców odnowa — większa rewolucja niż w 1994.
Bartek Sibiga, DDOB


… i blisko 60 pozostałych prelegentów!

Zobacz pełną agendę i bądź z nami 8-9-10 czerwca w trybie online!

Kup bilet teraz na https://forumiab.pl/! Zapraszamy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...