Jak mierzyć PR?

Poradnik Newspoint – Jak mierzyć PR?

Zespół Newspoint opracował kolejny praktyczny poradnik, który niewątpliwie będzie gratką dla wszystkich marketerów i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty komunikacyjne. Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations to 100 stron przepełnionych cenną wiedzą, jaka przyda się każdemu, kto chce zasięgnąć więcej informacji na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności. Dodatkowo w naszym e-booku przedstawiliśmy przykładowe narzędzia, którymi można dokonywać pomiarów swojej pracy. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych oraz jakie modele ewaluacji stosować.

Pobierz poradnik

W poradniku „Jak mierzyć PR?” zostały poruszone takie zagadnienia jak:

  • aktywności prowadzone w ramach public relations i ich wpływ na biznes
  • media, w których działa PR-owiec
  • wpływ PR na zakupową podróż klienta (customer journey)
  • model Bartholomewa
  • dobre praktyki dotyczące zasad pomiaru komunikacji (tzw. Barcelona Principles)
  • wskaźniki pomiaru PR
  • miary, które wzmocnią wartość AVE
  • wpływ recenzji i opinii klientów na markę
  • zastosowanie monitoringu mediów w działaniach PR
  • narzędzia ułatwiające pozyskiwanie danych do pomiaru PR

Poza czystą, niezbędną teorią, w poradniku znalazło się miejsce na wiele ciekawych przykładów i case’ów. Zaprezentowane zostały również wyniki najnowszych światowych badań i raportów. Do współpracy zaprosiliśmy także wyśmienitych ekspertów z branży, którzy podzielili się z swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem.  

Pobierz poradnik

Nie czekaj! Pobierz poradnikJak mierzyć PR?” już teraz i ciesz się jego zawartością. Poznaj wartościowe wskazówki i użyj ich w swojej pracy.

Życzymy powodzenia i miłej lektury! 

***

Poznaj nasze pozostałe poradniki:

https://www.newspoint.pl/poradnik-jak-odnosic-korzysci-z-social-media/

https://www.newspoint.pl/poradnik-audyt-mediowy

https://www.newspoint.pl/poradnik-18-obszarow-w-ktorych-wykorzystasz-monitoring-marki/

https://www.newspoint.pl/poradnik-skuteczne-social-media/

https://www.newspoint.pl/raport-analityka-i-monitoring-influencerow/

https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointEmployerBranding.pdf

https://www.newspoint.pl/PoradnikNewspointJakUzywacFacebooka.pdf

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *