20. Warsaw International Banking Summit i 16. Insurance Forum w formule ONLINE

27 października 2020, Robert Sadowski

19-20 października 2020 r. odbyło się Spotkanie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń, które zorganizowane zostało w formie transmisji ONLINE. Podczas 20. Warsaw International Banking Summit i 16. Insurance Forum ponad 360 uczestników wysłuchało merytorycznych prezentacji oraz debat z udziałem przedstawicieli sektora ubezpieczeniowego i bankowego. Newspoint był patronem tej konferencji.

Konferencję otworzyli wspólnie Artur Olech, Przewodniczący Rady Programowej Insurance Forum, CEO, HiPRO oraz Andrzej Kopyrski, Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Banking Summit. Blok inauguracyjny rozpoczęło wystąpienie Gościa Honorowego, Adama Glapińskiego, Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Debata skupiła się na odbudowie gospodarki Polski i innych krajów w czasach recesji.
 
Tematyka kolejnych debat oraz prezentacji merytorycznych skupiona była na wyzwaniach banków w nowej rzeczywistości, perspektywie rozwoju rynku kapitałowego, dystrybucji ubezpieczeń w czasie pandemii oraz trendach w cyfrowej transformacji bankowości i ubezpieczeń.
 
Drugi dzień kongresu rozpoczął się od uhonorowania laureatów Konkursu Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń. W ramach 10 kategorii wyróżnieni zostali m. in.:

  • Paweł Borys, Prezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju w kategorii Wizjoner finansów
  • PKO Bank Polski w kategorii Najlepszy bank
  • BNP Paribas Bank Polska w kategorii Najbardziej przyjazny bank 
  • UNIQA Polska w kategorii Najlepsza firma ubezpieczeniowa 
  • Małgorzata Makulska, Wiceprezes Zarządu (1995-2019), ERGO Hestia z nagrodą specjalną kapituły konkursu
     

 
Pełna lista laureatów dostępna na stronie: https://bankowosciubezpieczenia.pl/laureaci/
 
Podczas debat eksperci omówili takie kwestia jak płatności w nowej rzeczywistości, zmiany w ofercie produktowej w postcovidowej erze, perspektywy stojące przed rynkiem ubezpieczeń grupowych, zmiany w polityce kredytowej i pożyczkowej oraz wnioski dotyczące ubezpieczeń zdrowotnych w okresie pandemii. 
 
W kongresie wzięli udział m. in.:

  • Marek Dietl, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie 
  • Paweł Pytel, Wiceprezes Zarządu, Aviva
  • Sławomir S. Sikora, Prezes Zarządu, Citi Handlowy 
  • Leszek Skiba, Wiceprezes Zarządu Banku kierujący pracami Zarządu, Bank Pekao SA
  • Tomasz Kulik, Członek Zarządu, PZU SA
  • Adam Pers, Wiceprezes Zarządu ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, mBank 
  • Jerzy Śledziewski, Wiceprezes Zarządu, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Pełna lista prelegentów na https://bankowosciubezpieczenia.pl/prelegenci/
 
Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.
 
Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...