Czy telewizja w media miksie ma jeszcze sens i jak utrzymać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa?

9 października 2020, Robert Sadowski

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska, której Newspoint patronuje. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

Multiscreen Day obędzie się w formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).

Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz autor programu konferencji.

Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

  • Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
  • Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
  • Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
  • Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
  • Co wspólnego mają gry i Netflix?
  • Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
  • Jakich formatów użyć?
  • Jakie formy są najbardziej impactowe?
  • Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?

Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.

MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?

Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.

Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.

Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia.

MULTISCREEN DAY – DLA KOGO?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Chociaż „rok mobile” mamy już dawno za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę. Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie
młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie. Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych –
podsumowuje Piotr Machul.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...