Zapraszamy na FinTech & InsurTech Digital Congress

9 września 2020, Robert Sadowski

FinTech & InsurTech Digital Congress odbędzie się w dniach 28-29 września 2020 r. Nowa rzeczywistość ostatnich miesięcy z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć dała początek nowej formule wydarzenia. Po raz pierwszy kongres zrealizowany zostanie w formie hybrydowej, która łączy tradycyjne spotkanie z aktywnością online na dedykowanej platformie. Dzięki temu zdołamy kontynuować ideę kongresu, zachowując bezpieczeństwo zgodne z obowiązującymi standardami. Wśród tematów wrześniowego wydarzenia znajdą się najistotniejsze treści dla  rozwoju rynku finansowego, biznesu ubezpieczeniowego i rozwoju polskiej gospodarki.

FinTech & InsurTech Digital Congress jest kluczową pozycją na mapie branżowych eventów. To miejsce, gdzie pomysły i wiedza ludzi, którzy nie boją się wyzwań i potrafią wykorzystywać nowe technologie, przynoszą nam rewolucyjne projekty i rozwiązania. Dzięki takim osobom poznajemy potencjał jaki drzemie w branży finansowej i ubezpieczeniowej, a ich pomysły stają się naszą rzeczywistością.

Podczas spotkania prezentowane będą aktualne trendy dotyczące m.in. szans i zagrożeń cyfrowego świata, zastosowania i wykorzystania technologii, sposobów transakcji, regulacji, telematyki czy tak ważnej dziś telemedycyny. Dostosowując się do potrzeb rynku te i inne zagadnienia zostaną poruszone podczas nadchodzącej edycji Kongresu.

Myślą przewodnią, która będzie towarzyszyła tej edycji FinTech & InsurTech Digital Congress będzie Mindset change – mindset pivot. Wspólnie z naszymi ekspertami zastanowimy się nad zmianą myślenia w zarządzaniu firmą i przedefiniowaniem podejścia do  biznesu, tak aby dostosować się do zmieniających się potrzeb i transformującego się ekosystemu z korzyścią dla klienta i dla swoich firm. Zastanowimy się nad przyszłością sektora, nad tym w co warto inwestować i co będzie kołem zamachowym naszej gospodarki w czasach kryzysu. Jak zawsze w każdym biznesie najważniejszy jest konsument dlatego skupimy się na zjawisku klientocentryzmu. Nie zabraknie tematów dotyczących Open Bankingu, Open Data Economy oraz zagadnień z obszaru Fintech for retail & ecommerce czy technologii paymentowej. W tej edycji fintech wyłania nam się jako katalizator branż i element ekosystemu, jako elastyczne i innowacyjne podejście do konsumenta w retailu, czy ubezpieczeniach.        I stąd u nas nowy model zwany finsurtechem – więcej o tym na wydarzeniu!

Drugi dzień wyłoni tematy związane z rozwojem telemedycyny i inspiracjami telemedycznymi, które odpowiadały na nasze potrzeby w czasie lockdownu. Porozmawiamy o akceleracji i finansowaniu potencjału nowych rozwiązań telemedycznych. Pojawią się ważne tematy dla agentów, których praca dzięki technologii może stać się łatwiejsza i szybsza. Czy to oznacza, że agenci stali się bardziej insurtechowi? 

Dynamiczna formuła wydarzenia umożliwia przedstawienie szerokiego spektrum poruszanych zagadnień. To 2 dni pełne wiedzy. Debaty, firechaty, use casy prezentujące praktyczne zastosowania nowoczesnych technologii w świecie finansów i ubezpieczeń, rozmowy z ekspertami i liderami w branżach.

Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli sektora bankowego i ubezpieczeniowego, fintechów, insurtechów, firm pożyczkowych, kancelarii prawnych, inwestorów, firm technologicznych, IT, startupów oraz przedstawicieli administracji państwowej i firm doradczych.

Kongresy są realizowane w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. W dobie ostatnich wydarzeń spotkanie organizowane w formule hybrydowej jest bezpieczną i wygodną formą zdobycia wiedzy!

Zapraszamy na konferencję – Newspoint został jej Patronem Medialnym.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...