Sprzątanie świata – Polska 2020

28 sierpnia 2020, Robert Sadowski

Zostaliśmy Partnerem 27. Akcji Sprzątanie świata – Polska 2020. W tym roku również będziemy sprzątać Polskę. Startem tegorocznej Akcji będzie wystawa unikalnych i wyjątkowych plakatów Andrzeja Pągowskiego. Potem rozpocznie się maraton sprzątań i ekologicznych wydarzeń edukacyjnych, aż do ostatniej prostej i Wielkiego Finału we wrześniu.

W tym roku szczególna uwaga poświęcona zostanie globalnemu problemowi zanieczyszczenia plastikiem. Temat ten będzie poruszony zarówno w skali makro, jak i naszych codziennych wyborów. Bo przecież każdy z nas ma wybór: gdy nie mogę zrezygnować, może mogę zredukować? Na pewno natomiast powinniśmy znać zasady i zgodnie z nimi segregować plastikowe odpady.

Zatem w tym roku sprzątamy pod hasłem: PLASTIK? REZYGNUJĘ. REDUKUJĘ. SEGREGUJĘ.

HARMONOGRAM AKCJI SPRZĄTANIE ŚWIATA – POLSKA 2020:

  • Wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego we Wrocławiu.
  • Wydarzenia partnerskie Fundacji w całej Polsce.
  • Akcje lokalne.
  • Wolontariat w Akcji.
  • Akcje edukacyjne.
  • WIELKI FINAŁ W TRZECI WEEKEND WRZEŚNIA
  • Piątek. Warszawa – sprzątanie brzegów Wisły z ambasadora-mi oraz inauguracja Finału Akcji Sprzątania świata w szkołach i gminach całej Polski!
  • Sobota. Cała Polska sprząta.
  • Niedziela. Wielki Finał i ekologiczny performance dla Ziemi!

Dodatkowe informacje na https://naszaziemia.pl/ssp2020/

Zachęcamy wszystkich do udziału w akcji!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...

14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.