Webinar analiza danych z monitoringu mediów

Webinar Newspoint: Analiza danych z monitoringu mediów.

Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w którym Aleksandra Kamińska, nasza Senior Analyst, pokaże, jak i w jakim celu analizować przeróżne dane, które można wyciągnąć z systemów monitorujących media. Zaczynamy we wtorek 16 czerwca o 12:00.

Zapisz się na webinar

W trakcie webinaru dowiesz się:

  • co można analizować przy pomocy danych z monitoringu mediów,
  • jakie metody badawcze można wykorzystać,
  • co analizować oprócz listy wyników – znaczenie podstawowych wskaźników i wykresów panelu Newspoint,
  • które statystyki powinny mieć dla Ciebie większe znaczenie, na jakich KPI się skupić,
  • jak zastosować przydatne triki w Excelu ułatwiające pracę z danymi.

Zachęcamy do udziału w webinarze wszystkich marketerów, pr-owców i analityków zainteresowanych analizą big data. Dane z monitoringu mediów można wykorzystać do sprawdzenia, gdzie przebywa nasza grupa docelowa, ustalenia strategii obecności w social media, poznania opinii o naszych produktach, wybrania odpowiednich influencerów, wdrożenia programu employer brandingowego, analizy działań konkurencji i pomiaru efektywności działań PR. A to tylko wierzchołek możliwości dogłębnej analizy z pozyskanych danych.

Zostań w domu i posłuchaj. Wymagana jest rejestracja. Webinar już we wtorek 16 czerwca o 12:00.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *