Zastosowania monitoringu mediów dla biznesu

Webinar Newspoint: Ciekawe zastosowania monitoringu mediów dla biznesu

Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w którym Robert Sadowski, nasz Digital Marketing Manager pokaże, w jakich obszarach biznesu można skorzystać z ciekawych funkcjonalności monitoringu mediów. Szkolenie z cyklu – monitoring to narzędzie nie tylko dla PR. Zaczynamy w czwartek 2 kwietnia o 12:00.

Wielu marketerów jest nadal przekonanych, że monitoring mediów skierowany jest dla działów public relations i dziennikarzy. W wielu firmach z jego zalet w ogóle nie korzystają inne działy. Webinar ten pokaże bardzo interesujące i mniej znane metody wykorzystania narzędzi monitorujących media.

Zapisz się na webinar

W trakcie webinaru:

  • dowiesz się, jakie działy w Twojej firmie skorzystają na monitoringu mediów,
  • poznasz ciekawe zastosowania monitoringu mediów,
  • dowiesz się, jak podglądać konkurencję,
  • nauczysz się wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia unikalnego contentu,
  • zobaczysz ciekawe przykłady, jak robią to inni i wiele więcej…

Zapraszamy do udziału. Wymagana rejestracja.

Zarezerwujcie godzinę. Czwartek, 2 kwietnia 2020, 12:00.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *