[Aktualizacja] Newspoint & More Bananas On The Marketing Tour – Przystanek Toruń przełożony na inny termin

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce przekładamy nasze toruńskie szkolenie.

Zapraszamy na wyjątkowy cykl darmowych szkoleń i warsztatów mających na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem, PR-em i social media lub pogłębienia wiedzy w tym temacie.

Kolejnym odwiedzonym przez nas miastem będzie Toruń, gdzie przedstawimy Wam metody, porady, triki i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych w wymiarze organicznym jak i reklamowym, na portalach, blogach i wyszukiwarkach internetowych.

Wgryź się w tematy skutecznego prowadzenia social mediów, walki z kryzysami, reklamy na Facebooku, monitoringu marki i wyścigu o najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania Google!

SZCZEGÓŁY O TERMINIE PODAMY WKRÓTCE

Plan wydarzenia:

I – Monitoring mediów – praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko – Anna Piskorska, Newspoint:

Ciekawe przykłady zastosowania monitoringu mediów. Jak przetrwać w zalewie bombardujących nas informacji? Wsparcie employer brandingu i działów HR. Monitoring nie tylko dla dziennikarzy i działów PR. Jak pomogliśmy służbom specjalnym.

II – Skuteczne działania w Social Media – Anna Ledwoń, More Bananas:

Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w social media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.

III – Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach – Ola Kamińska, Newspoint:

Jak książkowo reagować na kryzysy w mediach? Czy da się kryzysowi zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków z ostatniego roku pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.

IV – Jak zdobywać najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google – potrzeba synergii SEO, PR i content marketingu – Robert Sadowski, Newspoint:

Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Które słowa kluczowe wpłyną na pozyskanie większej liczby klientów? Czemu content marketing jest taki ważny? Co to są snippety?

V – Niestandardowi odbiorcy w reklamach na Facebooku – Amadeusz Kusibab, More Bananas:

Dotrzyj ponownie do osób, które wykazały zainteresowanie Twoją firmą lub produktem. Dowiedz się, jak korzystać z danych zbieranych przez Piksel Facebooka, aby ponownie aktywizować użytkowników. Twórz zaawansowane lejki sprzedażowe, które pozwolą efektywniej wykorzystywać Twój budżet reklamowy.

Toruń i okolice – zapraszamy serdecznie!

Uwaga – liczba miejsc ograniczona.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *