Multiscreen Day 2020

Multiscreen Day 2020

Zostaliśmy Partnerem Multiscreen Day 2020. Konferencja koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Zagłębi się również w świat najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji alfa.

Multiscreen Day 2020 odbędzie się 19 marca w Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8, Warszawa

Multiscreen Day to gwarancja najbardziej aktualnej wiedzy z branży i najwyższego poziomu merytorycznego. Swoimi doświadczeniami podzielą się marketerzy, przedstawiciele domów mediowych, agencji, firm badawczych i producenci kontentu.

Multiscreen Day to najlepsze źródło inspiracji. Nie zabraknie najnowszych trendów, konkretnych, ciekawych przykładów i kreatywnych rozwiązań.

Multiscreen Day to doskonała okazja do nawiązania relacji biznesowych, dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń między uczestnikami konferencji.

PROGRAM KONFERENCJI:

  • Wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców
  • TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory – młodzi ludzie inaczej korzystają z social mediów i co z tego wynika
  • Gry i streaming gier na żywo – Twich, YT, Facebook Live – wszystko, co każdy powinien wiedzieć
  • Pokolenie alfa, co wiemy o najmłodszym audytorium – fanach Minecrafta i Fortnite, ale nie tylko
  • Młoda generacja jako wyzwanie dla media plannerów
  • Tradycyjna telewizja w epoce mobile – jak odpowiada na nowe wyzwania
  • Jak 5G i inne nowe technologie wpłyną na media i zwyczaje konsumentów
  • Podcasty – nowe medium dla słuchaczy i… marketerów

Zapraszamy do udziału -> http://multiscreenday.pl/#register

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *