III Konferencja Digital Marketing

Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji „Digital Marketing”, której Newspoint został Patronem Medialnym. Uczestnicy otrzymają dużą dawkę aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Podczas konferencji zobaczymy m.in.:

  • co nas czeka w digitalu,
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii,
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy ,
  • ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami,
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy,
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość,
  • algorytmy w marketingu,
  • czego oczekuje klient w digitalu.

Serdecznie zapraszamy do udział w wydarzeniu, którego wysoki poziom merytoryczny został dostrzeżony przez ekspertów marketingu.

Wśród prelegentów m. in.:

  • Karol Suchodolski, Senior Account Manager i Team Leader – Gaming w LifeTube
  • Maciek Zborszczyk, Affiliate Marketing Manager, Groupon – kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji
  • Piotr Zieliński, Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego, MediaLeaders
  • Robert Wielgo, CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • Jakub Bąkała, Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp


26-27 lutego 2020, Warszawa

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT: 22 333 97 77, wiedzaklasybiznes@pb.pl

Zapisy na: https://www.pb.pl/konferencje/


Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *