II Turniej Niepodległości o Puchar PGE

8 listopada 2019, Kamil Kalinowski

9 listopada na stadionie Polonii Warszawa odbędzie się turniej, w którym młodzi piłkarze symbolicznie dokończą ligę z 1939 roku przerwaną wybuchem II Wojny Światowej. Na boisku zagrają dzieci reprezentujące historyczne kluby, a wszystko w otoczce prawdziwego piłkarskiego święta.

W turnieju wezmą udział drużyny, które brały udział w lidze w 1939 roku, czyli Ruch Chorzów, Wisła Kraków, Pogoń Lwów, AKS Chorzów, Warta Poznań, Cracovia Kraków, Polonia Warszawa, Garbarnia Kraków. Gościnnie pojawią się również Lechia Gdańsk i Pogoń Kraków.

W zespołach wystąpią zagrają roczniki 2010 i 2008 (łącznie około 350 uczestników).

Wyjątkowością tego turnieju – oprócz klucza doboru drużyn – jest to, że jest on w 100% darmowy – jest to jedyny w pełni darmowy turniej w Polsce.

Wspaniała inicjatywa łącząca sport młodzieży, historię, patriotyzm i ducha walki o wolność i niepodległość nie ograniczy się do rozgrywek piłkarskich.

Oprócz boiskowych zmagań przewidziane są:

– prelekcja historyczna Instytutu Pamięci Narodowej,

– konkurs historyczny,

– strefa Cobi z wystawą, gdzie – oprócz ekspozycji modeli historycznych „Historia Wojska Polskiego” – znajdzie się strefa budowy, a także wielka diorama historyczna „Wrzesień 1939” z nauką zasad Historycznej Gry Bitewnej. Nie zabraknie także konkursów i wielu innych atrakcji,

– koncert Przemysława Majewskiego który prowadzi fantastyczną akcję „100 Tysięcy Płyt na 100- lecie Niepodległości”,

– punkt edukacyjny „Pierwsza Pomoc”, który poprowadzi Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego „Meditrans”,

– punkt fizjoterapii sportowej i USG, który poprowadzi klinika „Return To Play”,

– przed budynkiem głównym stanie Mobilne Centrum Edukacji, dzięki któremu można zanurzyć się w świecie wirtualnej nauki, odkryć tajniki robotyki lub nauczyć się podstaw programowania,

– w namiocie gastronomicznym (między boiskami) na  kibiców i gości będzie czekać darmowy poczęstunek (grochówka, ciasta, kawa, herbata itp.).

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie internetowej oraz na wydarzeniu.

Patroni/partnerzy: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Instytut Pamięci Narodowej, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Niepodległa, Polski Związek Piłki Nożnej, Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa,Urząd Dzielnicy Warszawa Śródmieście, Fundacja Lotto, Polonia Warszawa S.A., Mazowiecki Związek Piłki Nożnej, Małopolski Związek Piłki Nożnej, Cobi, Return To Play, dumastolicy.pl, Kibice Razem Polonia Warszawa, Muzeum Historii Polski, Szkoła Podstawowa nr. 158, Muzeum Powstania Warszawskiego, Mind King, MKS Polonia Warszawa, Meditrans, Newspoint.

Sponsorzy: główny to PGE, Gaz-System, Bowi-Trans, Ultrim, Body Chief, D.S. Fokus.

Patroni medialni: korporacyjny TVP, Polskie Radio, footbar.info.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...