Branżowy Speed Dating – 1. urodziny Medialnej Perspektywy

18 października 2019, Kamil Kalinowski

W ostatni poniedziałek października w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie branży marketingowej. Będzie to Branżowy Speed Dating, który zorganizowany został z okazji 1. urodzin portalu Medialna Perspektywa. Event skierowany jest zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy chcą wymienić się wiedzą.

Redakcja Medialnej Perspektywy oraz Newspoint zapraszają na urodzinowe obchody zaplanowane na 28 października, które odbędą się w Hevre na krakowskim Kazimierzu. Będzie to spotkanie z ekspertami w dziedzinie PR-u, social mediów, influencer marketingu, analityki marketingowej, grafiki oraz HR-u, inspirowane formułą speed datingu. Skierowane jest do studentów kierunków marketingowych i komunikacyjnych, a także stażystów, pracowników agencji marketingowych na stanowiskach juniorów, ale również do każdego, kto chciałby zamienić kilka słów z kimś z branży.

Każdy uczestnik wydarzenia będzie miał okazję porozmawiać z sześcioma ekspertami podczas krótkich, ok. 5-minutowych sesji. W tym czasie może wymienić swoje poglądy ze specjalistą w danej dziedzinie lub zadać mu nurtujące go pytania. Rozmowa ta ma być inspiracją, edukacją, a także świetną zabawą.

Ekspertami na Branżowym Speed Datingu będą:
– Public relations – Anna Dziedzic-Kurek,
– Social Media – Agata Patoła,
– Grafika – Natalia Bułdak,
– Analityka marketingowa – Mateusz Muryjas,
– Influencer marketing – Karolina Kumor,
– Human resources (rekrutacja) – Justyna Wątrobińska.

Podczas urodzinowego wydarzenia nie zabraknie konkursu z nagrodami. Do wygrania m.in. książki i magazyny branżowe oraz gadżety. Będzie to również świetna okazja do networkingu między uczestnikami i ekspertami.

Czas: 28 października 2019 (poniedziałek), godz. 18:00
Miejsce: Hevre, poziom -1 (ul. Beera Meiselsa 18), Kraków

Wydarzenie jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja na stronie.
Więcej informacji w wydarzeniu na Facebooku.




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...