Audyt Mediowy – Poradnik Newspoint

Team analiz i marketingu Newspoint przygotował obszerny Poradnik „Audyt Mediowy” dla każdego idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy i marki i porównywać się z konkurencją. Co mierzyć w poszczególnych kanałach, żeby poznać odpowiedź na pytanie, czy dany materiał lepiej skonwertował od poprzedniego. To baza wiedzy o miarach sukcesu w poszczególnych kanałach biznesu.

Audyt mediowy określa słabe i mocne strony komunikacji marketingowej oraz wskazuje wszystkie parametry, które wymagają usprawnienia. Audyt jest kluczowym narzędziem w momencie powstawania nowej strategii komunikacji i promocji marki lub w przypadku jej modyfikowania. Profesjonalne badanie materiałów prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych, social mediowych oraz pochodzących z wyników wyszukiwarek czy mailingów pozwala na analizę aktywności medialnej audytowanej firmy czy marki. Dodatkowo umożliwia pozyskanie danych na temat aktywności marketingowej konkurentów.

Pobierz poradnik

Audyt mediowy pomoże usprawnić procesy, zidentyfikować trendy i dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby zwiększyć wartość firmy czy marki. Badanie wskaże, na jakie wątki kładzie się nacisk w kontekście danej firmy lub marki. Jaki jest ich wydźwięk, ekwiwalent, jakie wzbudza zainteresowanie, które źródła są zaciekawione danym zagadnieniem, którzy dziennikarze i influencerzy najczęściej piszą na dany temat, o naszej branży czy konkurencji. Jak pojawiamy się w wyszukiwarkach, czy zdobywamy wysokie pozycje? Jak oceniany jest content, który tworzymy, a jak otwierane mailingi, które wysyłamy? Który content najlepiej konwertuje? Czy są to wpisy blogowe, wrzutki na Faceboku czy LinkedIn, wideo na YouTube, zdjęcia na Instagramie, prezentacje na Slideshare czy infografiki na Pintereście?

Poradnik Newspoint obejmuje najczęściej wykorzystywane przez marketerów kanały:

  • content marketing,
  • wyszukiwarki,
  • social media,
  • portale,
  • blogi,
  • ogłoszenia,
  • mailingi,
  • wideo marketing,
  • influencer marketing,
  • prasa i rtv.

E-book został wzbogacony o wyniki światowych badań i raportów, wykresy i infografiki. Dodatkowo swoje opinie i komentarze przedstawili krajowi TOP eksperci z różnych branż.

Poradnik Audyt Mediowy można pobrać ze strony:
https://www.newspoint.pl/poradnik-audyt-mediowy

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *