Relacja z XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations

25 i 26 kwietnia 2019 roku w Rzeszowie odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations pod hasłem „Social media, Influencerzy i zabezpieczenia kryzysowe”. Wydarzenie zgromadziło ponad 250 gości, którzy w 21 prelekcjach i 2 warsztatach przedstawili tematy dotyczące branży PR oraz marketingu.

XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations po raz kolejny udowodniła, że Rzeszów jest Polską stolicą PR. Podczas dwóch dni najwięksi Polscy eksperci mieli okazję poprowadzić prelekcje, w których poruszano najaktualniejsze i najciekawsze tematy i zjawiska branżowe.

Swoje prezentacje przedstawili m.in. founder & managing director Mediakraft TV – Ryan Socash, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 – Michał Leksiński, szef biura prasowego i rzecznik Orange Polska – Wojciech Jabczyński i dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN ORLEN – Adam Burak. O rynku influencerów w 2019 roku opowiedział medioznafca Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl.

Równolegle do bloku warsztatowego miała miejsce sesja naukowa pt. „Polskie standardy etyczne w public relations” pod patronatem Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wystąpili m.in. prof. dr hab. Janusz Adamowski oraz dr hab. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego, prof. dr hab. Beata Ociepka z Uniwersytetu Wrocławskiego i prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *