15 kwietnia na konferencji prasowej we Wrocławiu odbyła się premiera raportu z badania „Hospicjum dla życia poczętego” tworzonego przez fundację „Formuła Dobra” we współpracy z Newspoint oraz SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii. Sprawdziliśmy jaka jest wiedza Polaków dotycząca hospicjów perinatalnych.
Zakończył się projekt badawczy, który wskazał świadomość Polaków o hospicjach perinatalnych. Jest to druga edycja raportu – o pierwszej odsłonie przeczytacie na naszym Facebooku oraz na stronie fundacji „Formuła Dobra”.
Wstępne dane udowadniają, że przytłaczająca większość ma problem z dokładną definicją terminu, a często nawet nie ma pojęcia czego może dotyczyć. Wartym odnotowania jest jednak fakt, że aż 78% Polaków przychylnie odnosi się do pomysłu, aby nieuleczalnie chore dzieci były objęte opieką jeszcze przed narodzeniem.
To bardzo silne poparcie dla hospicjów perinatalnych!
Ambasadorem Wolontariatu jest Mariusz Węgłowski. Patronat nad badaniami sprawuje Wydział Zdrowia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu.
Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji ZOSTAŃ BOHATEREM PO 1% DOBRA! Przekaż 1% podatku na Stowarzyszenie Medyczne Hospicjum Dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra”. KRS: 0000582875
Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy „Piłka w grze” Instytutu Monitorowania Mediów.
W styczniowym Raporcie „O tym się mówi” w 2024 roku na czołowej pozycji znalazł się artykuł pt. „Prokurator Ziarkiewicz latami blokował sprawy dotyczące polityków PiS. Nasze źródło: »Trafiały do zamrażarki w służbowym garażu«” autorstwa Jacka Brzuszkiewicza z Gazety Wyborczej. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu...
Eko Entuzjastów aż trzykrotnie więcej niż Eko Krytyków. Stabilna pozycja Eko Troskliwych i przyrost ekologicznie Zagubionych – to wnioski z najnowszej edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research. Newspoint jest patronem medialnym badania.
EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.
Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.