Influencer marketing od A do Z

Dzisiaj swoją premierę miała pierwsza polska książka o influencerach „Influencer marketing od A do Z” wydana przez WhitePress. Newspoint brał udział w stworzeniu zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów.

„Influencer marketing od A do Z” to pierwsza tego typu publikacja w Polsce.

Znajdziesz w niej:

▶️ 4 rozdziały praktycznych wskazówek, 36 komentarzy ekspertów, 11 case studies polskich kampanii, a także zestawienie prawie 200 influencerów z 22 kategorii tematycznych.

▶️ Praktyczną wiedzę odpowiadająca na szereg pytań dotyczących inflencer marketingu – od przygotowywania kampanii po sporządzanie umów oraz ostateczną analizę efektów.

▶️ Zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów, którą mieliśmy okazję przygotować tworząc wskaźniki opisujące m.in. zaangażowanie, współczynnik popularności, liczbę wzmianek w mediach i moc autora!

Przy tworzeniu zestawienia pracowali: Maksym Guzewicz – Junior Analyst, Kamil Kalinowski – Junior Analyst, Aleksandra Kamińska – Senior Analyst oraz Robert Sadowski – Digital Marketing Manager.

Książka jest już do kupienia na stronie: www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *