XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations

28 marca 2019, Kamil Kalinowski

25 i 26 kwietnia będziemy na konferencji , gdzie czołowi eksperci z branży PR opowiedzą m.in. o kryzysach wizerunkowych oraz nowinach technologicznych i narzędziach wykorzystywanych w Public Relations. Hasłem przewodnim wydarzenia są „Social media, Influencerzy i zabezpieczenia kryzysowe”.

XIX edycja odbywającego się w Rzeszowie Kongresu Profesjonalistów Public Relations poprowadzą dr hab. Dariusz Tworzydło, organizator wydarzenia oraz Bohdan Pawłowicz. 

Zaproszeni prelegenci skupią się na kwestiach współpracy z influencerami i związanych z nimi kampaniami marketingowymi. Swoje prezentacje przedstawią m.in. founder & managing director Mediakraft TV – Ryan Socash, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 – Michał LEKSIŃSKI, szef biura prasowego i rzecznik Orange Polska – Wojciech JABCZYŃSKI i dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN ORLEN – Adam BURAK.

O rynku influencerów w 2019 roku opowie medioznafca Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl.


Więcej informacji znajdziesz na:
https://kongresprofesjonalistow.pl/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...