Konferencja marketingON

28 lutego 2019, Robert Sadowski

To największe wydarzenie branżowe i pierwsza taka konferencja marketingowa w regionie! Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu internetowego to zapraszamy Cię na marketingON. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Chcesz się dowiedzieć, jakie narzędzia marketingowe są najbardziej efektywne? Jak wykorzystać je w praktyce bez angażowania znacznego budżetu? Które z nich sprawdzą się w Twojej firmie, a w które nie ma sensu inwestować? Weź udział w marketingON, poznaj najnowsze trendy w marketingu internetowym i wykorzystaj je w praktyce!

marketingON to pierwsza konferencja marketingowa i największe wydarzenie poświęcone marketingowi internetowemu w Bydgoszczy. To okazja dla przedstawicieli firm z sektora MŚP, osób zajmujących się marketingiem oraz wszystkich pasjonatów tego zagadnienia, na zdobycie praktycznej wiedzy i poznaniu rozwiązań, które każdy będzie mógł wdrożyć u siebie. Konferencja marketingON to praktyczne wskazówki, gotowe rozwiązania i przykłady firm, których akcje promocyjne przyniosły sukces.

marketingON to:

  • Największa konferencja marketingowa w regionie!
  • Olbrzymia dawka wiedzy PRAKTYCZNEJ dla Twojej firmy
  • 9 prelegentów – 9 inspirujących wystąpień
  • Debata – możliwość zadawania pytań wybranemu prelegentowi
  • Specjalnie przygotowany materiał wideo z konferencji tylko dla uczestników!
  • Wartościowy networking podczas bezpłatnych przerw kawowych
  • Nieodpłatny parking i dogodna lokalizacja

Bilety na marketingON

marketingON odbędzie się 4 kwietnia w Multikinie w Bydgoszczy. Konferencja potrwa od 10:00 do 15:00. W tym czasie każdy z prelegentów podzieli się z uczestnikami praktyczną wiedzą, a po wystąpieniach odbędzie się debata z udziałem wszystkich uczestników. Będzie też czas na networking i wymianę doświadczeń.

Bilety oraz szczegółowe informacje na www.marketingon.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...