National Sales Congress – druga edycja

15 lutego 2019, Robert Sadowski

28 marca 2019 na PGE Narodowym odbędzie się wydarzenie dedykowane managerom i dyrektorom sprzedaży, charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA.

Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem gromadząc ponad 500 uczestników – managerów wyższego szczebla, dyrektorów oraz przedstawicieli zarządów firm.

Całości przyświeca idea dążenia do mistrzostwa w swojej dziedzinie, dlatego w bloku poświęconym motywacji będzie można posłuchać m.in. prelekcji Mistrzów Świata: Jakuba B. Bączka – złotego medalisty Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy oraz Jerzego Górskiego – Mistrza Świata Double Ironman, którego historia zainspirowała twórców filmu „Najlepszy”.

National Sales Congress to aż cztery wydarzenia jednego dnia:

Kongres sprzedażowy – 10 tematów z zakresu skutecznej sprzedaży, negocjacji handlowych, personal brandingu i social sellingu. Wśród prelegentów. m.in. Jacek Kotarbiński – ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą, Nikolay Kirov – wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju, Agnieszka Grostal – wieloletni praktyk sprzedaży, strateg działań sprzedażowych i marketingowych, Wojciech Szaniawski – czołowy polski ekspert ds. kreowania wizerunku, współpracujący m.in. z Grzegorzem Krychowiakiem i Jerzym Dudkiem.

Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. Możliwość uczestniczenia w wystąpieniach profesorów kierunków MBA i EMBA – najbardziej prestiżowych na świecie kwalifikacji menadżerskich. Na scenie wystąpią m.in. Andrzej Falkowski -profesor zwyczajny, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej, Karina Popieluch – wykładowca MBA, trener biznesu, wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz Bogdan Sosnowski – Business Sales Director Indirect Channel w PLAY (P4 Sp. z o.o.).

Warsztaty “”Trening pokonywania obiekcji w oparciu o indywidualny mechanizm oporu “trudnego” klienta” prowadzone przez Sebastiana Goszcza – który doda sportowego ducha dzięki blisko 20-letniemu doświadczeniu w zarządzaniu zespołami i sprzedażą w branży fitness.

Networking biznesowy – świetna okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych dzięki moderowanej strefie przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators – wiodąca w Polsce firma szkoleniowo-konsultingowa specjalizująca się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych,.

Newspoint został patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji na: www.nationalsales.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...