9. edycja raportu Social Media Monitoring Tools and Services – przegląd ponad 150 światowych serwisów monitorujących social media

Raport Social Media Monitoring Tools and Services Report 2018, 9th Edition zapewnia dokładny i obiektywny przegląd nowych narzędzi i technologii z całego świata, służących do sprawnego zarządzania kanałami social media i monitoringu mediów, co ułatwia wybór tych narzędzi do implementacji w konkretnych potrzebach biznesu. Newspoint pojawił się w Raporcie, jako jedna z 3 firm z Polski i wśród 157 światowych marek.

Autorem raportu jest brytyjska firma consultingowa Ideya Ltd świadcząca usługi w obrębie doradztwa biznesowego. Od 2009 roku Ideya oferuje badania rynkowe i wsparcie doradcze dla firm, które poszukują rozwiązań w zakresie monitoringu mediów społecznościowych (SMM).

Social media stwarzają coraz więcej możliwości rozwoju marki oraz nawiązywania więzi z klientem, która jest tak istotna w dzisiejszym marketingu i reklamie. Media te są idealnym miejscem do budowania świadomości i zaufania wśród przyszłych klientów – stały się wręcz głównym narzędziem biznesowym większości marek. Dlatego tak ważne jest rozumienie ich mechanizmów działania, sposobu zarządzania, monitorowania i analizy, na podstawie której można wyciągać strategiczne wnioski. Social media jako jeden z głównych kanałów komunikacji wymaga zaangażowania, podążania za trendami i bycia na bieżąco.

Tutaj z pomocą przychodzą SSM tools and services – narzędzia i usługi monitorowania mediów zapewniające kompleksową pomoc w rozwijaniu swojego biznesu w mediach społecznościowych. Jedno jest pewnie – nie ma jednego doskonałego narzędzia SMM, które mierzy i kieruje wszystkimi aspektami mediów społecznościowych. Część z nich oferuje funkcje analityczne i raportujące, podczas gdy inne proponują programy pomocne w operacyjnym zarządzaniu platformami społecznościowymi. Odpowiednie zastosowanie SMM tools może stworzyć prawdziwą wartość dla firm, wspierając każdą dziedzinę ich działalności od zrozumienia potrzeb i zachowań konsumentów, poprzez analizę konkurencji, planowanie komunikacji, czy wdrożenie inteligentnych i angażujących kampanii.

Celem raportu jest ułatwienie firmom podejmowania skutecznych decyzji dotyczących zastosowania monitoringu social media dla swoich celów biznesowych, przy uwzględnieniu ich specyficznych potrzeb, wizji i budżetu, w celu uzyskania długofalowych korzyści. Raport w całości składa się z 1 302 stron i jest płatny. Darmowa próbka raportu dostępna jest pod poniższym linkiem: http://ideya.eu.com/publications/social-media-monitoring-tools-and-services-report.html

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *