Co nowego w Panelu Newspoint H1’2018?

29 czerwca 2018, Robert Sadowski

Codziennie pracujemy nad rozwojem Panelu Newspoint służącego do monitoringu mediów i influencerów. Dążymy do tego aby w pełni odpowiadał potrzebom użytkownika i zawierał, jak najwięcej funkcjonalności. Oto lista najciekawszych nowości, która została wdrożona w pierwszym półroczu 2018 roku.

Znak * na końcu wyrazu


Wprowadzamy * do Panelu Newspoint

Udogodnienie w postaci zastosowania znaku „*” na końcu wyrazu. Pozwala on na wyszukanie dokumentów, które zawierają słowa mające określony przez nas początek. Dzięki temu dużo łatwiej ustawić konta dla słów, które odmieniają się przez przypadki lub mogą być początkiem istotnego dla nas przymiotnika.

W powyższym przykładzie chleb* oznacza dowolne wystąpienia słów chleba, chlebowy, chleby, chlebów i inne zaczynające się na chleb.

Pobieranie statystyk

Pobierz statystyki

W Panelu Newspoint pojawiła się opcja generowania pełnych, graficznych statystyk z wyników monitoringu. Nie trzeba już kompletować osobnych grafik z różnych sekcji tylko jednym przyciskiem pobrać wszystkie statystyki i wykorzystać plik .png do swoich raportów, zestawień i prezentacji.

W tym celu w sekcji Statystyki schodzimy na sam dół strony i klikamy w prawy button Pobierz statystyki.

Alerty z kilku projektów

Alerty

Można już ustawiać alerty z kilku projektów na raz. Do tej pory każdy alert był ściśle powiązany z dokładnie jednym projektem. Teraz w jednym powiadomieniu mailowym można otrzymać wszystkie interesujące wzmianki.

Nowy kalendarz

Kalendarz

Dodaliśmy nowy, alternatywny kalendarz aby ułatwić wprowadzanie dużych zakresów dat poszukiwanych publikacji.

Sekcja „Branża”

Branże

Do Panelu dodaliśmy nową sekcję Branża, dzięki której można porównać się z konkurencyjnymi markami na tle całej branży lub kilku branż.

Monitorujemy Quorę

Quora

Od pewnego czasu można wyszukiwać w Panelu Newspoint pytania i odpowiedzi zawierające interesujące nas frazy pojawiające się na serwisie Quora.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...