Tour de e-commerce – praktyczna wiedza dla każdego

W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i – krótko mówiąc – zwiększać dzięki nim dochody. A szansą na to są szkolenia i konferencje, a przynajmniej niektóre z nich, jak Tour de e-commerce.

 

Czym jest Tour de e-commerce?

To inicjatywa ekspertów z sześciu firm: FreshMail, Content House, SMSAPI, Landingi, DevaGroup i Shoper, którzy postanowili przez pięć dni podróżować wspólnie od miasta do miasta i uczyć o wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. My chętnie wspieramy takie inicjatywy, dlatego też zostaliśmy partnerem medialnym wydarzenia.

Same konferencje zawierają praktyczną wiedzę pochodzącą od ekspertów, takich jak: Błażej Abel (Landingi), Marcin kociuba (FreshMail), Michał Grzebyk (Content House), Dorota Kika (DevaGroup), Łukasz Kozłowski (Shoper), Maja Wiśniewska (SMSAPI). To praktycy, którzy wyjaśniają, między innymi:

  • jak zwiększyć ruch na stronie internetowej;
  • jak generować leady i sprzedaż za pomocą różnych kanałów;
  • jak mądrze w te kanały inwestować.

 

Błażej Abel

Każdy marketer (niezależnie od branży) dobrze wie, czym jest landing page. Jednak gdy przychodzi do praktyki, jego zastosowanie niekoniecznie jest tak oczywiste. Podczas prezentacji pokażę konkretne przykłady zastosowania landing page i postaram się podsunąć pomysły jak jeszcze bardziej usprawniać Wasze kampanie.

 

Marcin Kociuba

Email marketing jest najbardziej efektywnym kanałem marketingowym, ze średnim ROI na poziomie 3600%. Dowiesz się jak wykorzystać ten kanał, aby sprzedawać więcej i jakie elementy mailingu są kluczowe, aby podnieść konwersję. Usłyszysz jak zautomatyzować działania email marketingowe przy pomocy autoresponderów oraz prowadzić zintegrowaną komunikację omnichannel, wykorzystując synergię email marketingu, social media, kampanii płatnych czy Google Analytics.

 

Marcin Grzebyk

W czasie prezentacji dowiesz się, jak profesjonalnie stworzyć i prowadzić internetowe media firmowe, a tworzone treści wykorzystać, by skutecznie docierać do interesujących Cię grup odbiorców. Poznasz sposoby na budowanie kontekstu dla Twoich produktów i usług. Nie zabraknie też przykładów narzędzi używanych na blogach i portalach firmowych, jakie wspierają konwersję oraz sposobów na generowanie leadów poprzez właściwie prowadzoną politykę redakcyjną.

 

Dorota Kika

Jeśli odpalasz kampanie sam, to masz dużą szansę zmarnować budżet. Ba – zdarza się to nawet agencjom i specjalistom! Dostęp do 1000+ kont przez okres 12+ lat podsumuję w 7 najważniejszych aspektach, na które musisz zwrócić uwagę, aby nie marnować środków w AdWords i wydawać je efektywnie.

 

Maja Wiśniewska

SMS to jedynie 160 znaków – choć to pozornie zbyt mało, praktyka pokazuje, że to wystarczająco dużo na zbudowanie efektywnej kampanii marketingowej. Ale jak? Dowiesz się o potencjale starego, poczciwego SMS-a i połączeniu go z innymi kanałami marketingu.

 

Trasa Tour de e-commerce, w tym roku, przebiega przez następujące miasta:

  • Kraków – 11.06
  • Warszawa – 12.06
  • Gdańsk – 13.06
  • Poznań – 14.06
  • Wrocław – 15.06

 

Jeśli zaczynasz przygodę z e-commerce – dowiesz się, jak działać sprawnie i efektywnie. Jeżeli działasz w tej branży od lat – z pewnością poznasz wiele nowych, skutecznych pomysłów i technik.

Więcej informacji na stronie wydarzenia:

Tour de e-commerce

 

 

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *