Newspoint podsumowuje udział w weXelerate i zachęca startupy i scaleupy do kolejnej edycji Accelerator Program

12 kwietnia 2018, Robert Sadowski

W sierpniu 2017 roku Newspoint został wybrany do pierwszej edycji Programu Accelerator w weXelerate – jednego z największych akceleratorów startupóww Europie. Z ponad 1000 zgłoszeń z 72 krajów do programu ostatecznie, po procesie selekcyjnym, zaproszono 52 startupy z 14 państw w tym tylko dwa z Polski. 4 miesięczny Program Akceleracji (Batch 1) wystartował we wrześniu 2017 roku.

Robert Stalmach, CEO Newspoint, zachęca: “Zaaplikowaliśmy do pierwszego naboru weXelerate po pierwsze, dlatego, że działamy międzynarodowo a Austria, gdzie siedzibę ma weXelerate, jest dla nas ważnym rynkiem. Po drugie szukaliśmy akceleratora, który wspiera kompleksowo przedsiębiorców zapewniając miejsce do pracy, mentoring na wysokim poziomie, szkolenia, relacje biznesowe i pomoc w planowaniu międzynarodowej ekspansji. Po trzecie potrzebowaliśmy partnera, który jest zainteresowany wsparciem zorganizowanego, sprawdzonego i rentownego biznesu a nie firm na etapie koncepcji. To znaleźliśmy w weXelerate; bardzo fajny dobór start-upów z różnych branż i krajów, możliwość pracy z ekspertami z różnych dziedzin, kontakty z topowymi markami, super powierzchnia do pracy plus wyjątkowa atmosfera Wiednia – wszystko to razem tworzy doskonałe warunki do szukania, testowania i wdrażania rozwiązań. Dzięki kontaktom, które nawiązaliśmy w trakcie pobytu w akceleratorze zdobyliśmy wielu nowych partnerów biznesowych i klientów. Wielu rzeczy się też nauczyliśmy; szkolenia dotyczyły m.in. kwestii prawnych, finansowych, marketingowych, tworzenia biznesplanów i pitch decków. Dużo nam dały warsztaty z zasad projektowania produktów i growth hackingu, szczególnie pod kątem metod rozwoju i optymalizacji transakcyjnej platformy SaaS. Godne polecenia wszystkim na etapie wzrostu i skalowania biznesu.

Robert Stalmach, CEO Newspoint w weXelerate

Akcelerator weXelerate łączy duże korporacje ze startup’ami z całego świata w celu wspólnego działania nad innowacyjnymi projektami, otwierania nowych rynków oraz rozwijania innowatorskich i progresywistycznych produktów. Ekosystem innowacyjny weXelerate skupia się na czteromiesięcznym Accelerator Program , otwartym dla startup’ów z całego świata. Program składa się z modułów i ma na celu wzrost biorących w nim udział firm, przyspieszenie rozwoju efektywnych kosztowo procesów innowacji, a także wsparcie w osiągnięciu sukcesu rynkowego przez nowe produkty i usługi. Podczas każdej edycji Programu 16 dużych korporacji i ponad 50 startupów współpracuje ze sobą aby osiągnąć wymienione cele. Aktualnie prowadzony jest nabór do kolejnej edycji Accelerator Program i trwa do 9 maja 2018.

Gabrielle Costigan, dyrektor zarządzający weXelerate, wyjaśnia: „weXelerate poszukuje teraz najlepszych start-upów z całej Europy, w tym także z Polski, aby ubiegać się o Program Akceleracji Batch III. Dzięki wsparciu naszej sieci i partnerów korporacyjnych sprawiamy, że Wiedeń to właściwy punkt startowy dla europejskich firm wprowadzających na rynek produkty i usługi wyznaczające trendy w regionie DACH. Oferujemy bardzo indywidualne podejście, dające uczestnikom swobodę decydowania o ich unikalnych potrzebach wsparcia, wymaganiach know-how i zaangażowanych mentorach, które dopełniają fazę Batch III.

Startup’y uczestniczące w programie otrzymują dostęp do ponad 100 mentorów z szerokim doświadczeniem w przedsiębiorczości, zarządzaniu i doradztwie biznesowym. Uczestnictwo w programie nie wiąże się z żadnymi kosztami i nie wymaga kapitału własnego. Uczestnicy pokrywają tylko koszty pobytu i podróży.

W czasie trwania Accelerator Program dostępne będą wysokiej jakości miejsca pracy w doskonałej lokalizacji w samym sercu Wiednia – weXelerate Spaces. W zależności od wymagań poszczególnych startup’ów, stanowiska pracy mogą być używane stale, co tydzień albo wybiórczo podczas trwania programu. Prawie każdego dnia będą odbywać się kursy edukacyjne, konferencje, dyskusje panelowe i wydarzenia sieciowe. weXelerate koncentruje się głównie na następujących obszarach i technologiach: media, bankowość, ubezpieczenia, inżynieria, energia/użytkowość, blockchain, AI, mobilność i bezpieczeństwo.

Robert Stalmach, CEO Newspoint i Diana Vysoka, PR coordinator weXelerate

Następna edycja Programu rozpocznie się 1 października 2018, a skończy się w połowie stycznia 2019 r. podczas Investor’s Day i Demo Day, dającego startupom możliwość zaprezentowania się potencjalnym klientom, pracownikom oraz inwestorom. Startupy zainteresowane udziałem mogą aplikować do 9 maja 2018 poprzez serwis:
https://www.wexelerate.com/apply_now/.

siedziba weXelerate

Wrażenia z weXelerate, najświeższe wiadomości, zdjęcia i filmy dostępne są na:
https://www.facebook.com/weXelerate/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...