Obszary monitoringu marki

Poradnik Newspoint: 18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki

Share this...
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, filmów, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.

Nasze doświadczenia oraz kontakty handlowe pokazują, że marki stosują taki monitoring do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Jednak wiele firm nadal nie ma pojęcia, że można monitoring wykorzystać w taki sposób.

Pobierz poradnik

Napisaliśmy poradnik, w którym chcemy w tym uchylić rąbka tajemnicy i pokazać, jak i w jakich obszarach można
skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach opisaliśmy 18 takich zagadnień biznesowych. Będzie nam bardzo miło, jeśli nasz poradnik przyczyni się do wzmocnienia Państwa pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom.

Zapraszamy do pobrania i lektury.

Share this...
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *