Newspoint wśród 50 najlepszych start-upów w Europie!

11 sierpnia 2017, Magda Trela

Newspoint oferujący kompleksową analitykę danych z mediów został zaproszony do uczestnictwa w jednym z największych akceleratorów startupów w Europie “weXelerate”.

Na powierzchni 9 tys. metrów kwadratowych w Design Tower w Wiedniu wybrane start-upy, w tym Newspoint, będą współpracować z wiodącymi korporacjami, inwestorami, partnerami branżowymi i międzynarodowymi mentorami z takich firm jak Google, Uber, Microsoft, Siemens. Zainteresowanie globalnych marek współpracą z Newspoint zaowocowało wybraniem go jako jednego z 50 najlepszych startupów do uczestnictwa w 4-miesięcznym akceleratorze, który startuje we wrześniu.

Newspoint świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów i analityką danych: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe), prasy, radia i telewizji, pogłębione analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o metody ilościowe i jakościowe, m.in. analizę treści, analitykę Social Media, text mining, mapping influencerów. Newspoint oferuje najwyższą jakość danych i największy zakres monitoringu; 75 języków ze 170 krajów świata, ponad 150 tysięcy serwisów www, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych, 200 stacji RTV.

Robert Stalmach, CEO Newspoint: To dla nas zaszczyt, że możemy znaleźć się w tak prestiżowym programie. Rozwijając Newspoint, zawsze staramy się myśleć globalnie o naszym produkcie i takie też mamy aspiracje, jeśli chodzi o portfolio klientów. Dlatego uczestnictwo w weXelerate w naturalny sposób wpisuje się w naszą strategię budowania międzynarodowego gracza na rynku analityki danych, badań i monitoringu mediów. Możliwość współpracy z wieloma młodymi, prężnymi firmami z całego świata, a dodatkowo mentoringu ze strony przedstawicieli takich firm jak Google, Uber, Microsoft czy Siemens, jest dla nas ogromnie nobilitujące i motywujące zarazem. Jesteśmy przekonani, że z programu wyniesiemy wiele wartościowych kontaktów, wiedzę, doświadczenia i nowe szanse.

Hassen Kirmaci, CEO weXelerate: Vienna Design Tower staje się centrum innowacji w Europie. Dostaliśmy ponad tysiąc zgłoszeń z całego świata od startupów, które szukają wyjątkowej szansy na przyspieszenie wzrostu. Naszym celem jest akceleracja powstawania innowacyjnych projektów i uwolnienie olbrzymiego ładunku potencjału i kreatywności w Europie. Z przyjemnością powitamy Newspoint w naszym programie jako jeden z najbardziej obiecujących startupów w Europie.

Więcej informacji na temat weXelerate znajduje się na stronie wexelerate.com.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...