Wolves Summit ponownie przejmą Warszawę!

17 października 2016, Paulina Pocheć

Między 25 a 26 października Wolves Summit zgromadzi 2500 uczestników w Warszawie, aby wspólnie networkować i dyskutować o innowacjach, technologii i biznesie. Ta międzynarodowa konferencja zdobyła ogromną popularność w mniej niż półtora roku. I na tym nie kończy.

Czym jest Wolves Summit

Wolves Summit to międzynarodowa konferencja dla innowacyjnych startupów technologicznych, inwestorów, przedstawicieli firm i korporacji oraz programistów. To wydarzenie, na którym innowacja i technologia spotykają się z biznesem. Od pierwszej edycji w kwietniu 2015 zdobyła znaczącą popularność w Polsce i za granicą stając się jednocześnie jednym z najważniejszych i największych wydarzeń dla startupów w Europie. Czwarta edycja ma miejsce w Warszawie 25 i 26 października.

Networking na nowym poziomie

Zaplanowane spotkania 1:1 miedzy startupami, inwestorami i firmami stanowią trzon działalności Wolves Summit. 3028 takich spotkań odbyło się podczas samej trzeciej edycji w kwietniu 2016, a organizatorzy planują ponad 4000 w październiku tego roku. Poza spotkaniami jest miejsce na nieformalny networking na terenie wydarzenia i w czasie wieczornych eventów. To unikalna okazja, by rozszerzyć sieć kontaktów i spotkać osoby, które mogą okazać się wartościowe dla rozwoju biznesu.

Przypadek młodych startupów

W dużym skrócie, nadchodząca październikowa edycja oferuje jeszcze więcej pod względem networkingu i możliwości wzrostu. 350 startupów dołączy i stanie przed szansą wygrania $100 000 w The Great Pitch – konkursie dla startupów, również tych na wcześniejszym etapie rozwoju. Jego formuła oparta jest o 3-minutowe prezentacje startupów, po których następuje seria pytań od inwestorów. Wszystkie młode firmy mają jednak sposobność, by znaleźć odpowiednie inwestowanie na dalszy rozwój, dzięki kilku aktywnościom networkingowym, włączając w to spotkania 1:1.

Doświadczenie zawsze w cenie

The Great Pitch daje również opcję dla doświadczonych startupów. Mogą one wygrać pakiet medialny, który zdecydowanie zwiększy widoczność marki w mediach międzynarodowych. Uczestnictwo 250 inwestorów, 300 managerów, członków zarządów i dyrektorów, jak również 2000+ potencjalnych klientów sprawia, że Wolves Summit jest idealnym miejscem na nawiązanie nowych relacji biznesowych i znalezienie setek nowych odbiorców.

Startup & Investor Day

350+ startupów i 250+ inwestorów otrzymuje dodatkowy dzień, 24 października, aby poznać się nawzajem i networkować w sprzyjających warunkach. Osoby poszukujące możliwości inwestowania będą mogły obejrzeć i ocenić prezentacje startupów konkurujących w The Great Pitch, a startupy będą miały czas na zaplanowane spotkania 1:1 z potencjalnymi inwestorami.

Więcej niż networking

Corporate Challenge to nowa część wydarzenia. W zależności od profilu firmy, Wolves Summit zrekrutuje startupy, które oferują najwyższą wartość i są dopasowane do potrzeb konkretnej organizacji. Światowi eksperci podzielą się swoją wiedzą podczas inspirujących wykładów, paneli i warsztatów, aby cała grupa 2500 uczestników mogła dowiedzieć się więcej na temat rozwoju biznesu, technologii, społeczności startupowej i innowacjach. Dodatkowe informacje oraz możliwości uczestnictwa są szczegółowo opisane na stronie internetowej Wolves Summit.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...