Badanie o dyskusjach Polaków w internecie – ogrzewanie podłogowe

1 września 2016, Paulina Pocheć

Dla firmy TECE przeprowadziliśmy badanie o dyskusjach Polaków w internecie na temat ogrzewania podłogowego. Wynika z niego, że spośród wszystkich tematów związanych z techniką sanitarną, zagadnienia dotyczące ogrzewania podłogowego są najczęściej poruszane przez internautów. Czy warto i na jakim podłożu – to główne wątki poruszane na forach budowlanych przez przyszłych użytkowników ogrzewania podłogowego.

Punkt widzenia

Sezon jesienny to czas sprzyjający kompleksowym remontom. Gdzie, jeśli nie w internecie, dyskutujemy o malowaniu, montażu urządzeń sanitarnych czy instalacjach elektrycznych? Według wyników badania przeprowadzonego w mediach społecznościowych, na forach i blogach, w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku, aż 96% postów dotyczyło ogrzewania podłogowego. Okazuje się, że ten najpopularniejszy system grzewczy ostatnich lat zyskuje kolejnych sympatyków. To mężczyźni są osobami najczęściej wypowiadającymi się w kwestiach remontowo-budowlanych i zwykle do nich należą decyzje związane z organizacją prac remontowych. Nierzadko występują w roli ekspertów, zwłaszcza w tematach instalacji grzewczych. Kobiety zwracają uwagę na bardziej funkcjonalne aspekty rozwiązania. Ciepła podłoga w kuchni, salonie, holu czy łazience, to komfort użytkowania. W porównaniu do tradycyjnych grzejników, wodne ogrzewanie podłogowe daje także większą swobodę aranżacji wnętrza.

Użytkownicy wybierają TECE

Z badania wynika także, że liderem w zakresie wodnego ogrzewania podłogowego jest firma TECE, która była najczęściej wymienianym przez internautów producentem rozwiązań grzewczych i sanitarnych. Użytkownicy chwalą ją zwłaszcza za trwałość, bezawaryjność oraz modułowość. Rury grzewcze, osprzęt do ich układania oraz rozdzielacze są proste w obsłudze i ekonomiczne w eksploatacji. „Inteligentna technika domowa” oferuje wiele możliwości, otwierające nowy wymiar nowoczesnego mieszkania.

Wiedzieć więcej

Jak wykazało badanie, najwięcej pytań internautów dotyczyło kwestii montażu ogrzewania podłogowego – jak przygotować podłoże, jaki rozdzielacz wybrać? Przyszli użytkownicy dopytywali się także, czym kierować się przy wyborze ogrzewania podłogowego czy  ile powinny wynosić odległości między rurami. Opinie dotyczące tego, że ogrzewanie podłogowe jest drogie i nieopłacalne, odchodzą w niepamięć. Większość osób rekomenduje te rozwiązania. W przeciwieństwie do tradycyjnych grzejników, koszty użytkowania „podłogówki” mogą zmniejszyć się nawet trzykrotnie. Dostępne dziś na rynku modele pozwalają na całkowicie kontrolowany przepływ energii, akumulację i oddawanie ciepła, kiedy tego potrzebujemy.

Szczegółowe wyniki badania znajdują się w załączonej infografice.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...