Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017

Jak skutecznie zaplanować  i prowadzić kampanię reklamową w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie i wiele innych znajdziecie podczas Nowego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 28 września w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach. Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim  jesiennej edycji Kongresu. Wychodzimy naprzeciw potrzeb uczestników dlatego podzieliliśmy Kongres na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.
Kongres rozpoczniemy od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę czy jesteś odpowiedzialny za marketing w dużym przedsiębiorstwie, dzięki Kongresowi Online Marketing będziesz mieć szansę uporządkować swoją wiedzę na temat współczesnego marketingu online – od podstaw po zaawansowane możliwości.

Przygotowane ścieżki będą poruszały następujące zagadnienia:

Ścieżka dla dużych firm:

  • Jak stworzyć wzorcowy mediaplan? Wytyczne na 2017 rok.
  • Jak zorganizować współpracę z agencją reklamową i domem mediowym?
  • Najnowsze metody generowania wartościowych leadów sprzedażowych
  • Social Media marketing dla dużych firm
  • E-branding. Jak zarządzać wizerunkiem marki w Internecie?
  • Jak prowadzić skuteczne kampanie wielokanałowe?
  • Jak zarabiać na video w Internecie?

Ścieżka dla małych i średnich firm:

  • Darmowe sposoby promocji w Internecie
  • Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
  • Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
  • Projektowanie użytecznej strony www, która sprzedaje
  • Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?

Ponadto dla głodnych użytecznej wiedzy przygotowaliśmy  praktyczne warsztaty do wyboru, podczas których w małych grupach 30 osobowych będzie szansa przećwiczyć oraz rozwiać swoje wątpliwości w rozmowie w cztery oczy z prowadzącym.  Na tą chwilę na warsztatach z Maciejem Lewińskim oraz Piotrem Chmielewskim skończyły się miejsca, ale ze względu na duże zainteresowanie utworzyliśmy dodatkowe grupy na Google Analytics oraz Facebook Ads.

Warsztaty, które zaplanowaliśmy:

  • Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
  • Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
  • Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
  • E-mail marketing – poprowadzi Artur Smolicki
  • Content Marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
  • Pozycjonowanie – poprowadzi Marcin Kordowski
  • Google Analytics –poprowadzi Karol Dziedzic
  • Reklamy na FB – poprowadzi Paweł Bielecki

Po Kongresie wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do prezentacji oraz nagrania z wszystkich prelekcji.

Program oraz więcej informacji na www.nowy.kongres-online.pl

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *