Monitorujemy bose stopy

10 sierpnia 2016, Paulina Pocheć

Chwila odprężenia, oderwania od codziennych spraw, wolność – to określenia, które śmiało mogłyby kojarzyć się z trwającymi wakacjami. Jak się jednak okazuje Polakom podobne uczucia towarzyszą  gdy… chodzą na bosaka po domu. To wnioski, które płyną z badania, przeprowadzonego przez Newspoint  dla marki TECE.

Barefooting czyli „bieganie na bosaka” to nowy trend, który zdobywa coraz więcej zwolenników, m.in. wśród naukowców i lekarzy. Na bazie 500 wpisów z social media, pozyskanych za pomocą narzędzia do monitoringu mediów, sprawdziliśmy co o chodzeniu boso po domu sądzą Polacy. Kiedy piszą na ten temat w sieci oraz w jakich pomieszczeniach najbardziej lubią chodzić bez kapci.

Kiedy na bosaka

Najczęściej o swoich odczuciach w sieci piszą kobiety – ponad 65% postów na temat barefootingu. Posty najczęściej pojawiają się wieczorami (ponad 31% pojawiło się między godziną 17 a 22), gdy użytkownicy social media odpoczywają po ciężkim dniu pracy.  W jaki dzień najczęściej pojawiają się wpisy? W sobotę, gdy internauci  mają czas na chwilę relaksu. Najrzadziej z kolei publikują w piątek, co wiąże się z częstymi spotkaniami towarzyskimi.

Nie wszędzie boso

Jak się okazuje Polacy mają także ulubione miejsca na przebieżki bez kapci. Na liście top pomieszczeń znalazły się m.in. łazienka, balkon i kuchnia. We wpisach zwracają jednak także uwagę, że są momenty, gdy lepiej założyć kapcie, np. gdy coś robią w kuchni.

Badanie przeprowadzone zostało w okresie styczeń – kwiecień 2016



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...