E–commerce – Robert Stalmach wywiad dla PayU

11 lipca 2016, Paulina Pocheć

Robert Stalmach – nasz CEO, udzielił wywiadu dla Bloga PayU, rozmowa dotyczyła e–commerce. Dodatkowo przeanalizowaliśmy digitalowy buzz wokół tematu zakupów online.

W wywiadzie Robert Stalmach komentuje internetową komunikację marketingową marek-gigantów działających na rynkach światowych oraz mniejszych, lokalnych brandów. Podaje przykłady i podpowiada w jaki sposób firmy dysponujące niewielkimi budżetami mogą zadbać o swoją komunikację w internecie. Wskazuje również, że wśród przedsiębiorców coraz większym powodzeniem cieszy się usługa monitoringu mediów. – Świadomość bardzo szybko rośnie. Wyraźnie wzrasta wiedza na temat tego, jak wiele o markach pisze się w przestrzeni cyfrowej. Coraz więcej marek chce wiedzieć, w jaki sposób są odbierane przez internautów, za czym idzie korzystanie z profesjonalnej usługi monitoringu mediów – wyszukiwanie za pośrednictwem Google im nie wystarcza – mówi nasz CEO. Cały wywiad do przeczytania tutaj.

Sprawdziliśmy jak wyglądają w sieci dyskusje na temat kupowania online. Statystycznie rzecz ujmując, internauta publikując posty o zakupach online robi to na Facebooku w środę o godzinie 12, jest kobietą, a wydźwięk tej informacji ma charakter neutralny – opisuje Robert Stalmach. Szczegółowe wyniki badania znajdziecie tutaj.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...