Rekordowy marzec

22 marca 2016, Paulina Pocheć

Do końca marca zostało jeszcze kilka dni, a bieżący miesiąc już przyniósł nam rekordowe wyniki – zanotowaliśmy największą liczbę zapytań testowych w historii Newspointa. Tym, co najbardziej nas cieszy jest fakt, że miało to bezpośrednie przełożenie na liczbę nowych klientów. Do grona kontrahentów dołączyły m.in. firmy, które wykupiły u nas monitoring rynku brazylijskiego i rosyjskiego!

 

Ciągły wzrost wyników nie byłby jednak możliwy bez naszych ambasadorów.  Poniżej lista osób, która wspiera Newspointa we wszelkiego rodzaju działaniach. Dziękujemy, że jesteście z nami!

 

 

Artur Roguski – https://www.whysosocial.pl/

Dominik Kaznowski – https://blogifirmowe.com/

Artur Jabłoński – https://arturjablonski.com/

Artur Smolicki – https://www.newcreative.pl/

Marcin Osiak – https://www.marcinosiak.pl/

Kamil Mirowski – https://www.mrsocial.pl/

Magdalena Stępień – https://tattwa.pl/

Marta Smyrska – https://smyrska.pl/

Ania Korzeniewska – https://aniakorzeniewska.pl/

Kreatywne Chłopaki – https://kreatywnechlopaki.pl/

 

 

  • Paweł Kot – https://www.pawelkot.com.pl/
  • Monika Czaplicka – https://czaplicka.eu/
  • Natalia Hatalska – https://hatalska.com/
  • Sylwia Zaręba-Gierz – https://shinysyl.com/
  • Dorota Pindel – https://blinkin.pl/
  • Mariusz Czykier – https://optizenlabs.com/pl/
  • Andrzej Salski – https://www.thinkso.pl/
  • Karol Kotowski – https://marketingprewencyjny.pl/
  • Piotr Toczyski – https://www.opi.org.pl/
  • Mariusz Łodyga – https://mariusz-lodyga.pl/
  • Adam Barański – https://about.me/abaranski
  • Bartosz Kowalski
  • Lucyna Gawuć
  • Artur Małek – https://www.nafejsie.pl/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...