Newspoint partnerem II edycji konferencji „Kursor na Marketing”!

18 stycznia 2016, Paulina Pocheć

Druga edycja konferencji Kursor na Marketing daje śląskim przedsiębiorcom do rąk potężne narzędzie –  umiejętne poruszanie się w internecie. Nowa odsłona wydarzenia to całodniowe prelekcje na temat marketingu internetowego, połączone z równolegle trwającymi warsztatami.

Po sukcesie pierwszej edycji wydarzenia, organizatorzy postanowili udostępnić uczestnikom dwa bloki warsztatowe, dzięki którym sprawdzą swoją wiedzę w praktyce. Sesje, prowadzone w niewielkich grupach mają za zadanie nie tylko pokazać mechanizmy działania marketingu internetowego, ale też pomóc uczestnikom w efektywnym wykorzystaniu prezentowanych narzędzi. Umiejętne posługiwanie się mediami społecznościowymi i zwrócenie uwagi na istotne trendy reklamy internetowej, dadzą lokalnym przedsiębiorcom szansę na rozwój. Wszystkie prelekcje i warsztaty prowadzone są przez specjalistów, którzy praktykują w swoim zawodzie. Gwarantuje to wysoką jakość merytoryczną oraz bogatą wiedzę praktyczną. Prelegenci zadbają o to, by uczestnicy nie tylko nabyli wiedzę, ale także ją zrozumieli i potrafili wykorzystać w praktyce, czemu służyć mają dwa bloki warsztatowe.

Wydarzenie przez swój lokalny wymiar, jest szansą dla wszystkich uczestników na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi. Omawiane przykłady także bazować będą na środowisku lokalnym, co łatwiej będzie wykorzystać uczestnikom w swojej pracy.

Doświadczeni przedsiębiorcy to najlepszy przykład do naśladowania, a ich historie unaocznią problemy, z którymi boryka się wiele firm na Śląsku. – potwierdza Karolina Chrostek, CEO Punkt Krytyczny, organizatorka konferencji.

Program Kursora na Marketing zakłada całodniowy cykl prelekcji na temat działania i skuteczności firm w sieci – od pozycjonowania stron WWW, przez content marketing i strategie komunikacji, na mediach społecznościowych kończąc. Każdy z zebranych, otrzyma certyfikat, potwierdzający zdobycie wiedzy.

Element, który odróżnia tę edycję od poprzedniej to jej dwubiegunowa formuła. Chcemy dać uczestnikom możliwość wyboru tego, czego najbardziej chcą się nauczyć. Równolegle do konferencji, będziemy prowadzić 1,5 godzinne praktyczne warsztaty, o ściśle ograniczonej ilości miejsc. Kameralne grupy sprzyjają efektywniejszemu przekazywaniu wiedzy. Takie wnioski wyciągnęliśmy po ostatniej, listopadowej edycji –dodaje Karolina Chrostek.

Konferencja odbędzie się 10 lutego w centrum Katowic. Szczegółowy plan spotkania i formularz zgłoszeniowy znajduje się na www.kursornamarketing.pl. Aktywnie działa także profil Facebookowy wydarzenia, na którym odsłaniane będą sylwetki prowadzących. Organizacją wydarzenia zajmuje się zespół specjalistów od marketingu internetowego i komunikacji – Punkt Krytyczny, przy wsparciu czołowych w branży internetowej partnerów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...