Podsumowanie Social Commerce Day

12 stycznia 2016, Paulina Pocheć

17 grudnia 2015 roku odbyła się konferencja zorganizowana przez liderów branży Interaktywnej: Newspoint, NapoleonCat, Catvetiser, click community i edrone.

Przepiękne wnętrza Pałacu na Wodzie stały się doskonałą oprawą inspirującej i ważnej dyskusji na temat wykorzystywania danych w internecie, obsługi klienta i możliwości, jakie niesie za sobą Big Data i automatyzacja marketingu. Atmosfera była naprawdę gorąca, a długim rozmowom nie było końca.

Wśród prelegentów pojawili się: Robert Stalmach (Newspoint), Anna Korzeniewska (Newspoint), Michał Blak (edrone), Grzegorz Berezowski (NapoleonCat), Michał Łukasiewicz (Catvetiser), Anna Ledwoń (click community) oraz Karol Filek (filmcloud).

Social Commerce Day rozpoczął prezes Newspoint z tematem: “Jak zarządzać wizerunkiem marki w erze big data. Szanse i pułapki”. Na licznych przykładach przedstawił możliwości związane z wnioskowaniem o wizerunku i pozycji konkurencyjnej marek na podstawie analizy dużych zbiorów danych zaindeksowanych w internecie. Istotnym elementem prezentacji Roberta były konkretne wskazania dla marek dotyczące uzyskiwania przewagi informacyjnej z danych uzyskanych z monitoringu mediów. Następnie w swojej prelekcji o tym, jak wykorzystać analizę danych zaprezentował się Michał Blak. Jego prezentacja dotyczyła Retention Marketingu, czyli tego, jak nie stracić swoich klientów. Zaraz po nim na scenie pojawiła się Anna Korzeniewska, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się jak efektywnie współpracować z twórcami blogów. Następnie dzięki przedstawicielom NapoleonCat’a, Catvertisera oraz click community płynnym krokiem weszliśmy w tematykę social media. Ten blok poświęcony był zasadom dobrej komunikacji w mediach społecznościowych. Swoje spojrzenie na tę tematykę przedstawili Grzegorz Berezowski, który w swojej prezentacji o tytule: „Porozmawiajmy na Facebooku” mówił, jak duże znaczenie ma sprawna obsługa użytkowników w kanałach społecznościowych marki i jak marketerzy mogą robić to skuteczniej przy pomocy właściwych narzędzi. Michał Łukasiewicz zaproponował całkiem nowe spojrzenie na Instagram i jego możliwości reklamowe, a reprezentantka click community – Anna Ledwoń przybliżyła nam istotę coraz bardziej popularnego kierunku, czyli Customer Care w Social Media. Program Social Commerce Day zamknęła prezentacja Karola Filka, który pokazał nam jak nieszablonowo myśleć o szablonowych projektach.

Konferencja zorganizowana w tak malowniczym miejscu, jakim są Łazienki Królewskie dała okazję do spotkania się dwóch niezwykłych zagadnień: architektury XVII wieku i komunikacji XXI wieku. Był to niezwykle owocny dzień, który pozwolił zastanowić się i porozmawiać na temat tego, co na chwilę obecną jest najważniejsze, najbardziej aktualne i nieustannie rozwijające się – o obecności marki w Internecie. Jak bardzo ecommerce, social media i big data wpłyną na naszą codzienność? Na te pytania odpowiedź poznamy już wkrótce, a na chwilę obecną przyjmijmy, że to co nadchodzi nie znajduje się już w fazie przewidywania, ale realnej oceny faktów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...