Newspoint patronuje konferencji "Kursor na Marketing"!

19 października 2015, Paulina Pocheć

Konferencja kursornamarketing.pl to osiem prelekcji i warsztatów obejmujących zagadnienia związane z marketingiem internetowym, prowadzonych przez lokalnych przedsiębiorców oraz specjalistów od marketingu. Wydarzenie organizowane przez Punkt Krytyczny odbędzie się 10 listopada 2015 r. w przestrzeni Busieness Link w Katowicach.

Kursornamarketing.pl jest wydarzeniem skierowanym do śląskich przedsiębiorców i osób zajmujących się marketingiem, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystywać Internet w komunikacji z klientami i sprzedaży. Podczas konferencji dowiedzą się między innymi jak zmienił się model podejmowania decyzji zakupowej przez klienta, czym jest content marketing i video marketing, jak stworzyć strategię marketingową i kreować markę osobistą czy jakie narzędzia są pomocne w marketingu internetowym. Wydarzenie ma charakter lokalny – skierowane jest do odbiorców ze Śląska, również prelegenci będą przedstawicielami regionu. Dzięki temu uczestnicy konferencji poznają przykłady dobrych praktyk i skutecznych działań sprawdzających się na lokalnym rynku.

Ale kursornamarketing.pl różnić się będzie od typowych konferencji poświęconych marketingowi. Organizatorzy wychodzą bowiem z założenia, że aby przyswoić wiedzę, nie wystarczy wysłuchać niezliczonej liczby prelekcji. Zdobyte w ten sposób informacje należy ich zdaniem utrwalić w praktyce. Dlatego też równorzędnym, co prelekcje, elementem tej konferencji będą warsztaty. – Przeanalizujemy uczestników konferencji pod względem reprezentowanych branż i dostosujemy omawiane zagadnienia tak, by odpowiadały realnym problemom, z jakimi mogą się spotkać. Dzięki temu każdy uczestnik konferencji wyjdzie z niej z konkretnymi narzędziami, które będzie mógł wykorzystać w swojej firmie.– mówi Karolina Chrostek z Punktu Krytycznego. Prelekcje i warsztaty poprowadzą praktycy, dobrze przygotowani merytorycznie, ale też posiadający bogate doświadczenie i praktykę. Prelegenci będą odnosić się do panujących trendów oraz aktualnej sytuacji na rynku, również tym lokalnym. Nastawienie na odbiorców ze Śląska oraz zaproszenie lokalnych przedsiębiorców i specjalistów w roli prelegentów sprzyjać ma także nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Nie od dziś wiadomo, że networking jest ważnym elementem tego typu wydarzeń, dlatego organizatorzy konferencji przywiązują do tego elementu dużą wagę.

Konferencja kursornamarketing.pl jest odpowiedzią na potrzeby firm starających się odnaleźć w obecnych realiach. – Prowadzimy szkolenia i projekty warsztatowe dla największych firm w Polsce. Przez ostatni rok wsłuchiwaliśmy się w ich potrzeb. Okazało się, że rzeczywistość, w której Internet staje się potężnym narzędziem marketingowym dla wielu jest trudna. Wyszliśmy zatem z inicjatywą zorganizowania wydarzenia, które pomoże im się w tej rzeczywistości odnaleźć. Efektem jest właśnie kursornamarketing.pl. – wyjaśnia Karolina Chrostek.

Szczegółowe informacje na temat tego wydarzenia znaleźć można na stronie www.kursornamarketing.pl.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...