Newspoint sprawdza banki – raport

16 września 2013, Paulina Pocheć

Wspólnym nakładem pracy Newspoint i MintMedia, przy wsparciu medialnym Nowego Marketingu, ukazał się raport „Banki w Internecie”. W wyniku analizy danych z ostatnich ośmiu miesięcy wybrano dziesięć najpopularniejszych w internecie banków, które najlepiej sprostały wyzwaniu oswojenia sieci.


Raport, wzbogacony o wypowiedzi rzeczników prasowych oraz specjalistów branży PR, jest ciekawym kompendium wiedzy na temat aktualnej sytuacji banków w Internecie, ukazującym pojawiające się tendencje i główne obszary zainteresowania internautów. Profesjonalne wizualizacje ukazują ogrom zebranych danych w sposób przystępny zarówno dla laika, jak i specjalisty od komunikacji.
Jako materiał badawczy uwzględniono publikacje pochodzące z systemu Newspoint, monitorującego ponad 4 500 polskich portali oraz ponad 6 mln źródeł w social media. Każda z badanych marek była sprawdzana pod względem publikacji na ich temat w okresie 1 stycznia 2013 do 31 sierpnia 2013. Monitoring wykonano według słów kluczowych: PKO Bank Polski, BZ WBK, BRE Bank, Bank Pekao, Alior Bank, ING Bank Śląski, Getin Bank, Bank BGŻ, BOŚ Bank oraz Bank Gospodarstwa Krajowego w różnych możliwych odmianach językowych.
Z analiz, jakie przeprowadzono podczas prac nad raportem wynika, że największą przewagę ma PKO Bank Polski, o którym liczba informacji jest najwyższa we wszystkich miesiącach. Co ciekawe, najwięcej publikacji PKO BP osiąga wtedy, gdy konkurencja odnotowuje najniższe rezultaty. Wśród wielkiej piątki znajdują się kolejno również BZ WBK, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Łącznie, dzięki narzędziu Newspoint udało się zgromadzić informacje na temat ponad 165 tysięcy wyników, wśród których ponad 22 tysiące miały wydźwięk pozytywny, a ok. 32 tysiące – negatywny.

Raport do pobrania na stronie www.newspoint.pl oraz na Fan page’u Newspoint

 

Więcej informacji

Ewelina Sosnowska,

Sales Manager,

ewelina.sosnowska@www.newspoint.pl,

tel. 519 450 888



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 marca 2024, Robert Sadowski

Legia Warszawa dominowała w mediach w lutym 2024

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy „Piłka w grze” Instytutu Monitorowania Mediów.

4 marca 2024, Robert Sadowski

W styczniu na czele Raportu „O tym się mówi”publikacja Gazety Wyborczej

W styczniowym Raporcie „O tym się mówi” w 2024 roku na czołowej pozycji znalazł się artykuł pt. „Prokurator Ziarkiewicz latami blokował sprawy dotyczące polityków PiS. Nasze źródło: »Trafiały do zamrażarki w służbowym garażu«” autorstwa Jacka Brzuszkiewicza z Gazety Wyborczej. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu...

19 czerwca 2023, Robert Sadowski

Zmiany w świadomości ekologicznej Polaków – sukces czy alarm – V edycja badania EKObarometr

Eko Entuzjastów aż trzykrotnie więcej niż Eko Krytyków. Stabilna pozycja Eko Troskliwych i przyrost ekologicznie Zagubionych – to wnioski z najnowszej edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research. Newspoint jest patronem medialnym badania.

17 listopada 2022, Robert Sadowski

Raport IV Pomiaru EKObarometru

EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.

31 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.