„Facebook nie zniknie” Maciej „Troyann” Trojanowicz rozmawia z Robertem Stalmachem

29 lipca 2013, Paulina Pocheć

Robert Stalmach, prezes Newspoint, członek Zarządu Netsprint, udzielił interesującego wywiadu popularnemu w sieci blogerowi Maciejowi Trojanowiczowi autorowi bloga Troyann.pl. W tekście przeczytamy m.in. o roli internetu i mediach społecznościowych (w tym słynnego Facebooka, któremu wielu wieszczy koniec).

Zapoznajcie się z fragmentem rozmowy:

Media stają się coraz bardziej społecznościowe, jest to światowy trend i te społeczności są wciskane wszędzie, nawet nie tam gdzie powinny. Uważasz, że jest gdzieś granica uspołecznościowienia Internetu?

Same społeczności nie umrą, bo istniały na długo przed Internetem. Facebook, Twitter to nie są zupełnie nowe wynalazki. Listy do redakcji też były budowaniem społeczności wokół tytułów prasowych. Audycje na żywo ze słuchaczami także. Społeczności będą zawsze, tylko będą ewoluować. Teraz obserwujemy trend specjalizacji społeczności, które ogniskują się wokół danego tematu czy konkretnych potrzeb. Myślę że niebawem ten cały hype w temacie społeczności osłabnie, bo społeczności powoli już z sensacji stają się elementem codzienności. Z tym jest podobnie jak z mobile’m: urządzenia mobilne zestawiano w opozycji do pecetów, a tymczasem oba środowiska się naturalnie uzupełniają.

Pełny wywiad dostępny jest tutaj.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...