Newspoint rozbudowuje swój nowy panel o moduł statystyk

29 maja 2013, Paulina Pocheć

Newspoint, wiodąca marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, rozbudowuje swój nowy panel. Funkcjonalność dashboardu, prezentującego zestawienie najważniejszych danych, została uzupełniona o moduł statystyk.

Nowy moduł statystyk służy do prezentacji danych ilościowych dotyczących zapisanych kryteriów wyszukiwania (tzw. profili). Wyświetlanie danych w statystykach można zawężać do wybranego okresu czasu, całych serwisów lub ich podstron.

Wykresy prezentują graficzny rozkład publikacji w odpowiednio dobranym przedziale czasu oraz mogą być łatwo eksportowane do plików graficznych lub PDF.

 

Tabela znajdująca się pod wykresem pokazuje, ile wzmianek zawierających dane słowo kluczowe ukazało się w wybranym okresie i w jakich dokładnie portalach oraz serwisach social media teksty te opublikowano. Dodatkowy podgląd kieruje do poszczególnych tekstów. Dane z tabel mogą być łatwo eksportowane do arkuszy kalkulacyjnych, kopiowane i drukowane.

 

Dzięki funkcji offset aktualne dane mogą być łatwo zestawione z danymi z poprzedniego okresu o analogicznej długości. Uruchomienie tej funkcji powoduje nałożenie na obecny wykres dodatkowego wykresu liniowego, który wyświetla dane z minionego przedziału czasowego. Pozwala to na łatwe i intuicyjne dokonywanie porównań.

 

Opcja statystyk zbiorczych pozwala łatwo porównać liczby publikacji dla kilku różnych zapisanych kryteriów wyszukiwania (profili). Jest to przydatne w sytuacji, gdy chcemy porównać komunikację różnych marek, firm lub zagadnień.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...