Nawiązaliśmy współpracę z Fundacją Herosi

7 maja 2013, Paulina Pocheć

Z dumą ogłaszamy, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Herosi – działającą od 2009 roku organizacją pożytku publicznego, której głównym celem jest szeroko rozumiana pomoc, w szczególności dzieciom. Działania organizacji skupiają się przede wszystkim na pozyskaniu funduszy na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów onkologicznych. Obecnie Fundacja zbiera środki na wyposażenie nowopowstającej sali operacyjnej dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Koszt tego przedsięwzięcia to około 1,5 miliona złotych.

 

Do tej pory, dzięki licznym akcjom przeprowadzonym przez Fundację, udało się wyposażyć oddział w sprzęt o łącznej wartości 250 tysięcy złotych. m.in. w specjalistyczne łóżka, sprzęt do rehabilitacji kończyn i pulsoksymetry.

Fundacja Herosi aktywnie pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, spełnia ich marzenia, organizuje spotkania ze znanymi osobami oraz zajęcia plastyczne. Przygotowuje również sesje zdjęciowe i pokazy mody dla pacjentów, które przede wszystkim pokazują ich piękno, a nie chorobę. W działalność organizacji zaangażowani są znani sportowcy m.in. skoczkowie narciarscy, siatkarze, siatkarki, siatkarze plażowi, piłkarze ręczni, lekkoatleci, tenisiści, a także aktorzy, projektanci i muzycy.

Szczegóły dotyczące działań Fundacji Herosi można znaleźć na stronie: www.herosi.eu oraz na facebook.pl/FundacjaHerosi



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...