Konkurs Walentynkowy – Wygraj kamerę internetową!

14 lutego 2013, Paulina Pocheć

Walentynki, to ble ble ble ble… Wiadomo, „Love is in the air”, „All you need is love”, „That’s amore” i inne utwory, które zalewają nasze radiostacje i „niszczą nasze umysły” – jak napisał jeden z internautów, którego wpis o święcie zakochanych wyłowiliśmy z naszego monitoringu. Zadamy Wam retoryczne pytanie – Jak spędzacie ten dzień? Większość z Was będzie pewnie w pracy, część w szkole, a niektórzy na urlopie lub zwolnieniu lekarskim – w końcu zima do czegoś zobowiązuję. Aby osłodzić Wam nieco atmosferę dnia św. Walentego, proponujemy Wam filmowy konkurs, w którym do wygrania mamy kamerki internetowe. Jeżeli lubisz oglądać filmy, to jest to zabawa dla Ciebie!

Czy jest na sali ktoś, kto nie oglądał choć raz jakiejś produkcji romantycznej? Komedii, dramatu, melodramatu czy obyczajowego filmidła? Ano, nie ma. Co należy zrobić, aby wygrać kamerkę? Na adres newspoint@www.newspoint.pl wyślij plakat filmowy swojego ulubionego filmu o miłości i w trzech – czterech zdaniach (nie więcej, prosimy, dbaj o nasze oczy) napisz dlaczego ten film należy do Twoich faworytów.

Na Wasze maile czekamy do 24 lutego 2013 r. Pamiętajcie, do oddania w dobre ręce mamy, aż 10 kamerek – takich, jak na zdjęciu. Powodzenia!

Przed wzięciem udziału w naszym konkursie prosimy o zapoznanie się z jego regulaminem.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...