Robert Stalmach nowym dyrektorem zarządzającym Newspoint

9 stycznia 2013, Paulina Pocheć

Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu firmy i jednocześnie dyrektora zarządzającego Pionu Monitoringu Mediów w NetSprint. Tym samym odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspierał NetSprint w zakresie tworzenia strategii rozwiązań reklamowych.

Na nowym stanowisku Robert Stalmach będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju Newspoint w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Do jego obowiązków będzie należał kompleksowy nadzór nad realizacją budżetu oraz wprowadzaniem nowych funkcjonalności usługi. Zmiany są efektem rosnącego znaczenia monitoringu internetu w produktach NetSprint oraz położenia większego nacisku na ten obszar działalności firmy. Ponadto Robert Stalmach będzie wspierał rozwój NetSprint w zakresie nowego ekosystemu reklamowego, m.in. RTB i audience targeting.

Nowy dyrektor Newspoint ma wieloletnie doświadczenie w mediach, zarówno tradycyjnych, jak i elektronicznych. W latach 2006 – 2012 pracował jako dyrektor ds. licencjonowania treści i usług mobilnych w Gazeta.pl, gdzie odpowiadał m.in. za monetyzację kontentu (w tym relacje z podmiotami monitorującymi media), a w ostatnim czasie, będąc szefem projektu IQad.pl, koordynował działania spółki w obszarze Real Time Bidding. Karierę w Agorze rozpoczął w roku 2000 w dziale nowych przedsięwzięć.

Wcześniej, w latach 1998-2000, pracował w firmie konsultingowej Arthur Andersen, gdzie zajmował się analizami finansowymi, podatkowymi i marketingowymi, opracowywaniem biznes planów i strategii sprzedażowych dla wiodących przedsiębiorstw z Polski i zagranicy.

Jest doktorem nauk ekonomicznych (doktorat z zakresu zarządzania przez wartość na Wydziale Zarządzania UW), autorem wielu artykułów, książki „Zarządzanie firmą w interesie akcjonariuszy” i współautorem książki „Finansowe uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych”. Robert Stalmach jest absolwentem programów executive na INSEAD i eNews 2010/IFRA, wykłada również w WSFiZ w Warszawie. Jest asesorem projektów unijnych w dziedzinie działalność inwestycyjna przedsiębiorstw.

Prywatnie Robert Stalmach interesuje się polską kinematografią lat 60., 70., i 80., motoryzacją i sportami walki.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...